دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن:

امام خمینی (ره) کشورهای اسلام را زنده و بیدار کرد

«سید حسن علی العماد» گفت: امام خمینی (ره) کشورهای اسلامی را زنده و بیدار کرد و امروز شاهدیم اسلام به قلب مسلمانان جهان راه پیدا کرده است.
کد خبر: ۳۱۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲ - 07November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «سید حسن علی العماد» دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن در نشست خبری پیش از برگزاری سومین بزرگداشت مجاهدان در غربت در دانشگاه دامغان اظهار داشت: به برکت حرکت امام خمینی (ره) و رهنمودهای امام خامنه ای، امروز تمامی مسلمانان در یک سنگر حضور دارند.

دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن با بیان این که دشمن باید بداند زمان جدا کردن کشورهای اسلامی از یکدیگر به پایان رسیده است، اضافه کرد: امروز کشورهای منطقه همه در زیر پرچم اسلام در یک سنگر مقابل آل سعود، آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی ایستادگی کردند.

علی العماد اضافه کرد: دشمن از زمان خلافت امیرالمومنین (ع) سعی در ایجاد تفرقه بین جبهه حق و باطل دارد که با حرکت شیعیان و دوست داران اسلام در منطقه، هرگز موفق به این کار نشده است.

وی تصریح کرد: برگزاری این بزرگداشت ها نشان می دهد که امروز اسلام با اتحاد بین تمامی کشورهای مسلمان منطقه در حال گسترش است.

علی العماد افزود: امام خمینی (ره) کشورهای اسلام را زنده و بیدار کرد و امروز شاهدیم اسلام به قلب مسلمانان جهان راه پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر آمریکا، عربستان و اسرائیل به بهانه های مختلف به دنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند، باید بدانند امروز اسلام در تمام جهان راه پیدا کرده است.

دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن گفت: امروز یمن در محاصره است و تسهیلات کافی در جنگ با عربستان ندارد اما سلاح ما، انسان های آزاده و مقاوم یمن هستند که همانند هزاران موشک قدرت نابودی استکبار را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار