در پی شهادت «سید نور خدا موسوی»؛

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان پیام تسلیتی صادر کرد

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در پی شهادت جانباز سرافراز «سید نورخدا موسوی»، پیام تسلیتی منتشر کرد.
کد خبر: ۳۱۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ - 07November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  استان لرستان، به مناسبت شهادت جانباز سر افراز وطن «سید نور خدا موسوی» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جانباز صد در صد  «سید نورخدا موسوی» در تاریخ 17 اسفند ماه 87 در جریان درگیری با گروهک تروریستی ریگی در منطقه پل شکسته «لار» به درجه رفیع جانبازی نائل آمد ، وی در این مدت همچون چراغی روشنگر محفل خانواده بود و با نفس هایش روح زندگی را در میان خانواده با نشاط می کرد ، بالاخره بعد از تحمل 10 سال رنج در 15 آبان ماه 97  مصادف با شب رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) 28 صفر به دیدار حق شتافت.

اما نورخدا فقط به خانواده خود و یا استان لرستان تعلق نداشت ، از گوشه گوشه کشور عزیزمان ، به این فرزند زهرا عشق و ارادت خود را با دیدارهای بسیار از نزدیک  و یا از راه دور ابراز می داشتند.

در این مدت ، خانواده این شهید بزرگوار و مخصوصا همسر مکرمه ایشان با تحمل سختی ها و صبر از وی پرستاری کردند و هرگز لحظه ای خستگی در وجودشان نمایان نشد.

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ، شهادت آن اسوه دلاورمردی و ایثار و فداکاری را به قلب مبارک امام زمان(ع) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) ، خانواده جلیل القدر آن شهید والا مقام و مردم ولایت مدار لرستان و تمامی هموطنان عزیز تبریک و تسلیت عرض می نماید و از خداوند منان برای خانواده صبور آن شهید گرانقدر طلب صبر جمیل می نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار