دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن:

علت جنگ تحمیلی علیه یمن، پیروی از حادثه غدیر و ولایت امیرالمومنین است

«سید حسن علی العماد» گفت: دشمن نمی‌خواهد با بیداری یمن و دیگر کشورهای اسلامی، نابودی خود را رقم بزند به همین دلیل با تمام قوا در حال جنگ با یمن است.
کد خبر: ۳۱۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ - 07November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «سید حسن علی العماد» دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن در سومین بزرگداشت «مجاهدان در غربت» در سالن همایش های دانشگاه دامغان اظهار داشت: به برکت حرکت و قیام امام خمینی (ره) و جانفشانی شهدای انقلاب ایران، ملت یمن بیدار شده و این حرکت، هویت یمنی ها را به آنها برگردانده است.

دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن به تحولات این کشور اشاره کرد و گفت: امروز کشور یمن در چهارمین سال جنگ قرار دارد که بزرگترین فاجعه بشری از دیدگاه سازمان ملل است.

وی افزود: سازمان یونیسف نیز با تاکید این فاجفه، اعلام کرد که سالانه 30 هزار کودک در این کشور جان خود را از دست می دهند.

علی العماد با بیان  این که علت جنگ تحمیلی علیه یمن، پیروی از حادثه غدیر و ولایت امیرالمومنین است،گفت: در راستای ایجاد این جنگ تحمیلی علیه کشور یمن تا کنون به بیش از 70 درصد بیمارستان ها، دانشگاه ها و بازارها آسیب رسیده است.

علی العماد با بیان اینکه پرچم امام زمان(عج) در یمن به پا شده است، افزود: دشمن نمی خواهد با بیداری یمن و دیگر کشورهای اسلامی، نابودی خود را رقم بزند به همین دلیل با تمام قوا در حال جنگ با یمن است.

وی افزود: امام خامنه ای امروز نه تنها رهبر ملت ایران بلکه رهبری کل مسلمانان جهان را بر عهده دارد و همه مسلمانان گوش به فرمان این رهبر فرزانه هستند.

علی العماد خاطر نشان کرد: امروز یمن در جنگ با عربستان و استکبار جهانی به قدرت بالایی دست پیدا کرده است و نسبت به روز نخست جنگ، از قدرت نظامی بیشتری برخوردار است.

دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن تصریح کرد: امروز دشمنان یمن برای خاموش کردن بیداری ملت ها حرف از مذاکره و آتش بس می زنند چرا که ملت ها در اروپا در حال آگاه شدن از اقدامات عربستان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار