طی پیامی؛

مجتهدزاده شهادت شهید سید نورخدا موسوی را تسلیت گفت

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس طی پیام شهادت نورخدا موسویی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶ - 07November 2018

مجتهدزاده شهادت شهید سید نورخدا موسوی را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس طی پیامی شهادت جانباز شهید سیدنورخدا موسوی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت، برازنده ی جان های پاکی است که به یقین حقیقتی از کمال نهایی انسان را در خود محفوظ دارند و جان عاشقشان تمنای ملکوت را همواره زنده و تابنده نگاه داشته است.

مردان و زنان مجاهد شهادت طلب، میدان مبارزه را هرگز گم نمی کنند و بیرق جهاد و دفاع از آرمان هایشان نستوه و برافراشته مانده است.

اینگونه می شود که شهدا روزی داران مدام و هرلحظه خوان نعمت الهی می شوند و ما در طلب ذره ای از این روزی دعاگو و دعا طلبشان هستیم.

جانباز شهید سید نورخدا موسوی که بدون تردید تجسم شهادت را سال ها به ذره ذره جانش نوشانید و تعلق به معارف شهادت طلبی را صبورانه و سرسختانه به اثبات رسانید و مگر نه این که همین متنعمان نعمت الهی هستند که ما تنفس در هوای معطر جمهوری اسلامی ایران را سهیم گشته ایم و به روشن بینی رهبر و مقتدایمان افول استکبار را نظاره گریم.

شهید سرافراز سید بزرگوار نورخدا موسوی که فرصت مغتنم جهاد و مبارزه در راه آرمان ها را غنیمت شمرد و روبه آسمان آغوش گشود.اینجانب شهادت این رزمنده مجاهد آسمانی را محضر خانواده معظم و مکرم ایشان تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم به برکت خدمت به این شهید بزرگوار و مجالست با این سید شهید و صبور، خداوند صبر و اجر نصیبشان فرماید و ما را از نعمت شفاعتش محروم نگرداند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار