سردار «حسین اشتری»:

نیروهای مسلح آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند

فرمانده ناجا گفت: امروز رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح، مسئولان و مردم در رکاب رهبری آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند.
کد خبر: ۳۱۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ - 08November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح امروز (پنجشنبه 17 آبان ماه) در مراسم تشییع پیکر شهید «نورخدا موسوی» در «خرم آباد» اظهار داشت: امروز امنیت کشور به واسطه خون شهیدان والا مقام است.

وی با  اشاره به روحیه والا و انقلابی «سید نور خدا موسوی گفت: وی بعد از مفتخر شدن به مقام جانبازی 10 سال در حالت نباتی زندگی کرد و باید به همسر صبور، فرزندان دلاور و پدر و مادر این شهید تبریک و تسلیت گفت.

سردار اشتری با بیان اینکه با نگاه به کشورهای همسایه متوجه می شویم که ما غرق در نعمت امنیت هستیم، افزود: امنیت امروز ما مدیون شهید «نورخدا» و شهیدان بزرگوار میهن، جانبازان، هدایت های رهبری و هوشیاری مردم است.

وی با اشاره به نقش کلیدی نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور عنوان کرد: نیروی انتظامی 13 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است  که هشت هزار شهید در جنگ و بیش از پنج هزار نفر برای تامین امنیت در مرزها در شهرها و روستاها به شهادت رسیده اند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امروز رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح، مسئولان و مردم در رکاب رهبری آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند، تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا مردم را تهدید کرد تابستان داغی خواهید داشت و 13 آبان مردم را تحریم کرد اما بی نظیرترین راهپیمایی را ما داشتیم و این امر را در راهپیمایی 22 بهمن نیز خواهیم دید.

سردار اشتری با بیان اینکه انقلاب با سرعت بیشتر راه خود را ادامه می دهد، گفت: رهبری نوید دادند آینده خوبی خواهیم داشت و دشمن در عرصه اقتصادی شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به پیام تسلیت  مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت سید نورخدا موسوی، افزود: به رهبری شهادت «سید نور خدا موسوی» را اطلاع دادیم و الان در تماس تلفنی که گرفته شد، اعلام کردند که ایشان فرموده اند: «در مراسم شرکت کردید، سلام ما را به مردم لرستان و خانواده شهید برسانید و از قول ما شهادت ایشان را تبریک و تسلیت بگویید».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار