نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

جانفشانی کردن در راه ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت ارزشمند است

آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار است و این فرهنگ ارزش دارد که انسان‌های پاک و مخلص در راه آن جانفشانی کنند.
کد خبر: ۳۱۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ - 08November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «آیت الله سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید «سید نورخدا موسوی» در خرم آباد، اظهار داشت: «سید نورخدا موسوی» در مبارزه با تروریست ها غیرت و شهامت خود را به نمایش گذاشت و الگویی برای همه مجاهدان فی سبیل الله شد.

وی گفت: به لقاء الله پیوستن شهید «نورخدا موسوی» مصیبت بسیار دردناکی در لرستان بود که همه ما را داغدار کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خانواده نور خدا نقش اساسی در زندگی وی داشتند، افزود: یک دهه تحمل رنج و جانبازی در راه خدا سبب شد شهید «سید نورخدا موسوی» محوری برای تجدید میثاق دلدادگان شهدا، امام شهدا و تقویت روحیه جاماندگان شهادت باشد.

آیت الله میرعمادی عنوان کرد: همسر صبور و خستگی ناپذیر ایشان در طول این مدت زینب وار در کنار شهید بود و این فرهنگ باعث افتخار، عظمت، بزرگی و ایستادگی ملت است.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار است و این فرهنگ ارزش دارد که انسان های پاک و مخلص در راه آن جانفشانی کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیام «سید نور خدا موسوی» این است تا نفس داریم برای انقلاب، نظام و تحقق وعده های رهبری پای انقلاب ایستاده ایم و این خیل عظیم مردم در مراسم گویای این حقیقت است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به دیدار خانواده «سید نورخدا موسوی» با مقام معظم رهبری افزود: از حضور آحاد مردم لرستان، مقامات کشوری و رهبر معظم انقلاب که در ماه رمضان چند سال پیش احوال سید نورخدا را جویا شدند، کمال تشکر و قدردانی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها