مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین روش و منش امام رضا (ع) برای جامعه اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت تبیین روش و منش امام رضا (ع) برای جامعه اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۱۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ - 08November 2018

به گزارش دفاع پرس از ساری،‌ حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» امشب در دیدار با هیأت مذهبی بابل در مشهد مقدس با تسلیت ایام رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت جانسوز امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، اظهار داشت: امروز مشهد مقدس کانون توجهات و مرکز  دلدادگان و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه آقا علی بن موسی الرضا (ع) است و باید این عرض ارادت‌ها و توجهات منتج به وحدت دنیای اسلام شود.
 
وی با اشاره به حضور میلیونی زائرین و مجاورین به حرم مطهر رضوی در دهه آخر صفر، افزود: سیره و سبک زندگی رضوی می‌تواند بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی را در جامعه رفع کند و باید روش و منش امام رضا (ع) باید برای جامعه اسلامی تبیین شود.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه با اشاره به 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی و تلاش بدخواهان و مستکبران در جهت ضربه وارد کردن به ایران اسلامی، تصریح کرد: ایران اسلامی در سایه رهبری بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب و در سایه ایستادگی و پایداری مردم بصیر و هوشمند ایران 40 سال است در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
 
این مسئول به بخشی از دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی، سیاسی و بین‌المللی و تکنولوژی اشاره و تاکید کرد: موفقیت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه نظامی و هسته‌ای و تکنولوژی‌های بومی در کنار همین تحریم‌های ظالمانه صورت گرفته و به تعبیر رهبر معظم انقلاب می‌شود از همین تحریم‌ها به عنوان یک فرصت برای شکوفایی و ارتقاء سطح دانش‌های بنیادی و بومی بهره گرفت.
 
شکریان‌امیری تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات آن با آنچه در گذشته بوده است به هیچ وجه قابل قیاس نیست و باید تمام این دستاوردهای مهم و حتی شگفت‌انگیز برای همه نسل‌های ایران اسلامی تبیین و بازگو شود و علت این همه دشمنی‌ها و کینه توزی‌های مستکبران هم  در جهت ضربه وارد کردن به جمهوری اسلامی و ناکارآمدن جلوه دادن جمهوری اسلامی است که قطعا در این فتنه جدید هم شکست خواهند خورد.
 
حجت‌الاسلام «مجتبی روحانی» امام جمعه بابل نیز گفت: سیره نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی(ع) و آقا علی بن موسی الرضا (ع) هم بر مبنای مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان بود و امت بصیر ایران اسلامی در راه روشن خود مقاوم و ایستاده است و به سوی قله‌های پیشرفت و تعالی پیش می‌رود.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار