مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

مسؤولان برای حل مشکلات مردم باید انقلابی و جهادی عمل کنند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشورمان گفت: در جبهه نظامی و دفاعی نظام جمهوری اسلامی بیمه‌ شده و اگر مسؤولان در حوزه‌هایی که مشکل داریم جهادی و انقلابی عمل کنند دشمن ناامید می‌شود.
کد خبر: ۳۱۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰ - 08November 2018

مسؤولان برای حل مشکلات مردم باید انقلابی و جهادی عمل کنندبه گزارش دفاع پرس از گیلان، سردار بهرام حسینی امشب در مراسم یادواره 129 شهید والامقام بخش چابکسر در مسجد بازار چابکسر اظهار کرد: مردم اصل و اساس پیاده شدن اسلام و احکام الهی در جامعه هستند.

وی با اشاره به حادثه تاریخی غدیر و فراموش کردن مردم به عهدی که با پیامبر اسلام در پذیرفتن ولایت امیرالمؤمنین (ع) بسته بودند افزود: به گفته امام راحل، ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله و مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین (ع) عمل کردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهیدان تجدید بیعت و میثاق با انقلاب اسلامی است تصریح کرد: مردم عاشقانه در همه صحنه‌های انقلاب به میدان آمدند و خدای متعال به این ملت عزت، شوکت و اقتدار بخشید؛ ملت ایران در اوج عزت و آقایی است که حاصل تلاش خود مردم است.

حسینی با اذعان به اینکه به لطف خدای متعال در همه عرصه‌ها پیروزی با ما بوده است افزود: ملت ایران که در بدترین شرایط جنگ را برایش تحمیل کردند الآن اصلی‌ترین و اساسی‌ترین مشکل مستکبرین شده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران شهدا را شخصیت‌های ویژه و خانواده‌هایشان را که آن‌ها را با روحیه به جبهه می‌فرستادند ویژه‌تر خواند و افزود: کاری که فرزندان این سرزمین در جبهه‌های مقدس انجام دادند امروز هم در قالب مدافعان حرم ادامه و استمرار دارد.

حسینی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشورمان تصریح کرد: در جبهه نظامی و دفاعی نظام جمهوری اسلامی بیمه‌شده و به بازدارندگی رسیده است و اگر مسؤولان در حوزه‌هایی که مشکل داریم جهادی و انقلابی عمل کنند دشمن ناامید خواهد شد.

وی با تأکید بر اصل بودن مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: ملت ایران باید سرنوشت خود را، خود تعیین و ثبت کنند و اگر راه شهدا را خوب ادامه دهیم و درصحنه حضور داشته باشیم هیچ منفذی برای دشمن پیدا نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها