مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

زنجان ۱۷ موقوفه در حوزه درمانی دارد

حجت‌الاسلام «جعفر جنتی» گفت: در حال حاضر ۱۷ موقوفه در حوزه درمانی و بهداشتی در استان زنجان وجود دارد و خوشبختانه وقف در حوزه درمان رو به رشد است.
کد خبر: ۳۱۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ - 09November 2018

زنجان ۱۷ موقوفه در حوزه درمانی داردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام «جعفر جنتی» به ثبت وقف در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: طی هفت ماهه سال جاری ۱۵ مورد وقف در استان زنجان ثبت‌شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷ موقوفه در حوزه درمانی و بهداشتی در استان زنجان وجود دارد و خوشبختانه وقف در حوزه درمان رو به رشد است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: یکی از موقوفات مهم در حوزه درمان، موقوفه هوشمند و کلینیک «شفیعیه» بوده که در راستای کمک به بیماران نیازمند ساخته‌شده است.

جنتی تأکید کرد: در سال گذشته در راستای اجرای نیات واقفین، بیش از ۵۰ میلیون تومان برای بیماران در حوزه سلامت و درمان کمک شده است.

وی افزود: کلینیک «شفیعیه» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی احداث‌ شده و یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات است، ولی این دانشگاه نامی از خیر این کلینیک ثبت نکرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بر توسعه فرهنگ وقف در بخش درمانی تأکید کرد و افزود: رسانه‌ها نسبت به تحقق این امر مهم در استان برنامه‌ریزی کنند.

جنتی از وجود ۲ هزار و ۸۰۵ موقوفه در استان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد دو هزار و ۶۶۳ موقوفه متصرفی و ۱۴۰ موقوفه غیرمتصرفی است.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها