سردار مهماندار تشریح کرد؛

آمادگی کامل پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت برای بازی «پرسپولیس» و «کاشیما آنتلرز»

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات پیش‌بینی شده پلیس راهور برای بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز را تشریح کرد و گفت: مأموران راهنمایی و رانندگی فردا در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
کد خبر: ۳۱۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ - 09November 2018

آمادگی صددرصدی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت برای بازی «پرسپولیس» و «کاشیما آنتلرز»به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدرضا مهماندار» رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران، درباره تمهیدات پلیس راهور برای بازی «پرسپولیس» و «کاشیما آنتلرز» (دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا)، اظهار داشت: موصوعات ترافیکی، یکی از مسائل مهم این بازی است و به هرحال عده زیادی برای حضور در ورزشگاه اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده که حضور تماشاگران از ابتدای صبح در ورزشگاه صورت گیرد، به همین دلیل حضور همکاران پلیس راهور در محدوده ورزشگاه از ابتدای صبح انجام می‌شود.

وی افزود: در این طرح، همکاران از ابتدای صبح فردا (شنبه) در اطراف ورزشگاه و معابر منتهی به ورزشگاه آزادی مانند جاده مخصوص، اتوبان تهران ـ کرج و معابر ضلع شمالی ورزشگاه که به بزرگراه «شهید حکیم» ختم می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

سردار مهماندار با اشاره به ممنوعیت توقف خودروها در اطراف خیابانهای ضلع شرقی و غربی ورزشگاه آزادی، گفت: همه موظف هستند خودروها را داخل پارکینگ‌ها پارک کنند؛ در صورت پرشدن و تکمیل ظرفیت پارکینگ‌ها به ناچار مجبوریم ورودی‌ها به سمت ضلع شرقی و غربی ورزشگاه را ببندیم.

وی متذکر شد: خواهشمندیم در صورت اعمال این محدودیت‌ها، شهروندان با پلیس همکاری کنند، در واقع در حاشیه اتوبان تهران ـ کرج نیز اقدام به پارک خودرو نکنند؛ زیرا راه مسدود شده و برای دیگران مشکل پیش می‌آید، اگر خودروها در حاشیه اتوبان تهران ـ کرج یا محل‌های غیرمجاز مانند ضلع غربی و شرقی ورزشگاه پارک شوند، حتماً توسط همکاران با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

وی به تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در صورت قهرمان شدن پرسپولیس اشاره کرد و گفت: برای این موضوع نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ فردا در آماده‌باش صددرصد خواهد بود و همکاران در تمامی میادین و معابر مهم شهر حضور پیدا می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: اگر مردم قصد برپایی شادی داشتند، کار کنترل ترافیک را انجام می‌دهیم، اما خواهشمندیم در صورت قهرمانی، این برپایی شادی به نحوی نباشد که مزاحمت ترافیکی برای دیگران ایجاد کند و مجبوریم در صورت قهرمانی و شلوغی معابر، محدودیتهای ترافیکی اعمال کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار