قرارگاه خاتم الانبیا بر اساس رسالت خود و نیاز کشور با دولت یازدهم همکاری می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: همواره با دولت‌های مختلف همکاری کرده‌ایم و در دولت یازدهم نیز با توجه به نیاز کشور و بر اساس رسالت خود حاضر هستیم در سازندگی کشور نقش ایفا کنیم.
کد خبر: ۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹ - 16September 2013

قرارگاه خاتم الانبیا بر اساس رسالت خود و نیاز کشور با دولت یازدهم همکاری می کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه، حجتالاسلام دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) در مراسم تجلیل از خادمان قرآن و نماز در جمع کارکنان این قرارگاه گفت: رسالت سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن است و این مهم امروز در عرصه سازندگی کشور نمود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: همواره با دولتهای مختلف همکاری کردهایم و در دولت یازدهم نیز با توجه به نیاز کشور و بر اساس رسالت خود حاضر هستیم در سازندگی کشور نقش ایفا کنیم.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) تأکید کرد: سرعت عمل، کیفیت و اقتصادی کار کردن در اجرای پروژه، سه اصلی است که برای ما به عنوان شاخصهای اصلی توسعه اهمیت دارد.
 
وی در سخنان خود همچنین به بحران سوریه اشاره کرد و با برشمردن برخی علل عقبنشینی آمریکا از حمله به سوریه گفت: در جهان امروز عدهای انساننما در دنیا سرکشی میکنند و به قول خودشان دنیا را مدیریت میکنند اما هر آنچه که تحت عنوان دفاع از حقوق بشر و دموکراسی عنوان میکنند برای خدمت به مصالح خودشان میخواهند.
نظر شما
پربیننده ها