امام جمعه موقت ساری:

مشکلات اقتصادی را باید با اقتصاد مقاومتی برطرف کنیم/ کشور‌های اروپایی هم قابل اعتماد نیستند

امام جمعه موقت ساری گفت: با اقتصاد مقاومتی باید مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم حتی نمی‌توانیم به کشورهای اروپایی تکیه کنیم چون آنها هم قابل اعتماد نیستند.
کد خبر: ۳۱۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 09November 2018

مشکلات اقتصادی را باید با اقتصاد مقاومتی برطرف کنیم/ کشور‌های اروپایی هم قابل اعتماد نیستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یوسف یوسف‌پور» امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری، با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) نبوت است و باید قدرشناس خداوند باشیم که ما را امت محمد (ص) قرار داد.

امام جمعه موقت ساری یکی از لازمه‌های پیروی از اهل بیت (ع) را داشتن اخلاق نیکو در خانه و محل کار دانست و گفت: همه ما در عمل باید پیرو مکتب اهل بیت و پیامبر اکرم (ص) باشیم و اخلاق نیک پیامبر را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و با مردم رابطه دوستی و حسنه برقرار کنیم.

وی با عنوان اینکه مشکلات اقتصادی جامعه و گرانی‌های بی در و پیکر معیشت مردم را به خطر انداخته است، تصریح کرد: دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند.

یوسف‌پور بیان کرد: اداره کشور ساز و کار خاص خودش را دارد و دولت باید با تمام توان مشکلات مردم را برطرف کند.

وی افزود: با اقتصاد مقاومتی باید مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم حتی نمی‌توانیم به کشور‌های اروپایی تکیه کنیم، چون آن‌ها هم قابل اعتماد نیستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تحریم و تجاوز به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی بوده که تاکنون موفق نشده است.

امام جمعه موقت ساری گفت: «ترامپ» با قلدری، تحریم و جوسازی رسانه‌ای به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران اسلامی است که در ۱۳ آبان ملت ایران آن‌ها را ناکام گذاشتند.

این مسئول با اعلام اینکه آمریکا در برابر قدرت و عظمت ایران اسلامی درمانده شده است، اظهار کرد: عربستان و آمریکا نیز در مسئله یمن، لبنان و سوریه درمانده شده‌اند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به دهه وقف و بیان اینکه وقف سنت حسنه و ماندگاری است که باید آن را بیش از پیش ترویج کنیم، افزود: اوقاف یک نهاد صددرصد فرهنگی و ارزشیِ ارزشمند است.

این مسئول با تأکید بر اینکه همه باید به شعار «همه واقف باشیم» عمل کنیم، اظهار کرد: همه باید به اندازه و توان خود وقف کنیم و متولی اصلی وقف که اوقاف است، باید اموال وقفی را هزینه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار