امام جمعه زاهدان:

انقلاب نمی‌خواهد متکی به دشمن و زیر چتر یک قدرت دیگری باشد

آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» گفت: اگر انقلاب اسلامی زیر چتر آمریکا بود، اگر آمریکا منافع خود را در انقلاب اسلامی ایران می‌دید قطعا دشمنی نمی‌کرد، اما کشور ما و انقلاب نمی‌خواهد متکی به دشمن و زیر چتر یک قدرت دیگری باشد.
کد خبر: ۳۱۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ - 09November 2018

انقلاب نمی‌خواهد متکی به دشمن و زیر چتر یک قدرت دیگری باشدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» امام جمعه زاهدان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: در هفته وقف قرار داریم که امروزه خدا را شاکریم در ایران وقف به خوبی جا افتاده و مردم با این امر خدا پسندانه برای آخرت خود توشه‌ای جمع می‌کنند.

وی ادامه داد: کسی نیست که مسجد گوهرشاد را نشناخته باشد و وقف این مسجد خودش یکی از الگو‌های وقف در ایران است.

آیت‌الله سلیمانی افزود: از زمان کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ تا به امروز آمریکا با ایران دشمنی دارد و شیطنت می‌کند، آمریکا اگر از «محمدرضا پهلوی» ملعون را حمایت می‌کرد به‌خاطر منافع خودش بود.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: مخصوصا آمریکا زمانی دشمنی‌هایش بیشتر شد که دستش از این سفره کوتاه شد و بعد از انقلاب پایش از این کشور قطع شد و نتوانستند انقلاب اسلامی ایران را ببیند.

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی زیر چتر آمریکا بود، اگر آمریکا منافع خود را در انقلاب اسلامی ایران می‌دید قطعا دشمنی نمی‌کرد، اما کشور ما و انقلاب نمی‌خواهد متکی به دشمن و زیر چتر یک قدرت دیگری باشد.

امام جمعه زاهدان گفت: جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام امت و ادامه دهنده راه او توسط رهبر معظم انقلاب توانسته اقتدار خودش را ثابت کند، اگر امروزه ایران از زیرچتر قدرت‌های دنیا در آمده و به هیچ دولتی وابسته نیستیم، فقط و فقط اراده این مردم و رهنمود‌های رهبری بوده است.

آیت‌الله سلیمانی بیان کرد: ما هشت سال جنگ را با دست خالی با چندین قدرت دنیا پشت سرگذاشتیم، ایران اسلامی یک کشور مستقل است و نمی‌گذارد کشوری نگاه چپ به این کشور بی اندازد.

وی ادامه داد: امروزه همین کشور ایران انرژی هسته‌ای دارد آن هم توسط دست دانش مردم خودش، امروزه ایران اسلامی از دانش پزشکی بالایی برخوردار بوده و در دنیا زبان‌زد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها