امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد:

با وجود تحریم‌های جدید، مسئولان باید انقلابی کار کنند

حجت الاسلام بهروز شمسی فر گفت: وزرا و مسئولان باید انقلابی کار کنند تا از دل این تحریم‌ها، به زودی کشور ما از نظر اقتصادی یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های دنیا شود.
کد خبر: ۳۱۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ - 09November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «بهروز شمسی فر» امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، ضمن تشکر از مردم بخاطر حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: کشوری که شهید حججی ها و شهید نورخدا ها را پرورش می دهد، نمی شود با تهدید و زور و تحریم شکست داد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید «سید نور خدا موسوی» گفت:  شهید سید نورخدا موسوی بعد از تحمل ده سال سختی شربت شهادت را نوشید و دشمنان بدانند از این قبیل سرداران و عزیزان مومن و با صلابت که جانشان را در راه آرمان های انقلاب و اسلام نثار می کنند، فراوان داریم.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه وقتی علم در خدمت صنعت قرار گرفت باعث رشد و توسعه کشور می شود، افزود: اگر توسعه علم در سایه دین و معارف دین باشد باعث توسعه مبتنی بر دین می شود، این علم و فناوری در سایه دین و اخلاق، امنیت و آرامش و آسایش به همراه می آورد، در غیر این صورت این علم ممکن به جای صلح و آرامش امنیت جهانی را به خطر اندازد، بمب اتمی شود و برسر مردم بی گناه ریخته شود.

امام جمعه موقت خرم آباد، به سالروز حرکت پیامبر به مدینه اشاره و تصریح کرد: وقتی کفار عرصه را بر مسلمین تنگ کردند پیامبر دستور هجرت داد و این حرکت خود سرآغاز تحولاتی در تاریخ بود.

وی سرانه مطالعه در کشور را پایین دانست و خاطر نشان کرد: کشوری که مردمش با مطالعه انس داشته باشند از نظر فرهنگ و سایر مؤلفه ها زودتر پیشرفت می کند.

حجت الاسلام شمسی فر در بخشی دیگر از سخنان خود به تحریم های جدید آمریکا بر علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: مسلمانان از ابتدا تحریم را تجربه کرده اند و از زمانی که در شعب ابی طالب از همه چیز محروم شدند تحریم را تجربه کردند، ۴۰ سال است کشور ما این تحریم ها را تجربه کرده است، در زمان جنگ تحمیلی کوچکترین سلاحی به ما نمی فروختند، جوانان ما شروع به کار کردند و از دل آن تحریم ها پیشرفت هایی را کسب کردند که امروز از نظر صنایع نظامی جزو پیشرفته ترین ها هستیم.

خطیب نماز جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند از دل این تحریم های اقتصادی هم با استقامت و صبر مردم عزیز و همت مسئولان موفق بیرون خواهیم آمد، تأکید کرد: وزرا و مسئولان باید انقلابی کار کنند تا از دل این تحریم ها هم به زودی کشور ما از نظر اقتصادی یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا شود.

وی افزود: مردم ما وقتی چشمشان به سید شهدا است که در کربلا از همه چیز محروم شد و زیر بار ذلت نرفت، درس می گیرند و ملت ما این همه شهید نداده که به خاطر مسائل اقتصادی قد خم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار