یادواره ۲۳ شهید روستای ورجان قم برگزار شد

بیست و دومین یادواره ۲۳ شهید روستای ورجان بخش کهک قم با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴ - 09November 2018

به گزارش دفاع پرس از قم، بیست و دومین یادواره ۲۳ شهید روستای ورجان بخش کهک قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع روستا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: برای این نظام و انقلاب هزینه‌های زیادی داده شده که شهدا و رشادت‌های آن‌ها موجب شد تا دشمنان با وجود اینکه پشتیبانی کشور‌های دنیا را داشتند، به نتیجه نرسند.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان همه تلاش خود را کردند تا نظام اسلامی را ساقط کنند و صدام با تکبر تمام اعلام کرد که بقیه مصاحبه را در تهران انجام می‌دهم، اما امروزه به برکت خون شهدا و الطاف الهی شاهد جشن پیروزی انقلاب در چهل سالگی هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند که چرا باید جوانان ما در سوریه بجنگند، در صورتی که این حرف‌های دشمن است و جمهوری اسلامی با این تدبیر مرز و خاکریز جنگ خود را از کشور دور کرد، وگرنه باید امروز در داخل کشور با دشمن می‌جنگیدیم.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار