حبیب زاده:

آمریکا به دنبال کودتای اقتصادی علیه ایران است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: آنچه واقعیت دارد و همه جهان به آن رسیده، این است که دولت و رژیم آمریکا به دنبال یک تروریسم و کودتای اقتصادی علیه ایران است.
کد خبر: ۳۱۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 10November 2018

آمریکا به دنبال کودتای اقتصادی علیه ایران استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، قاسم حبیب‌زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگویی با اشاره به سخنان چند روز پیش پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا علیه ایران و سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و توجیه تحریم های ظالمانه علیه ایران اظهارداشت: آنچه واقعیت دارد و همه جهان به آن رسیده، این است که دولت و رژیم آمریکا به دنبال یک تروریسم و کودتای اقتصادی علیه ایران است.

وی ادامه داد: دشمنی و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی مختص دیروز و امروز نیست، آنها از روز اول با انقلاب مردم ایران به دشمنی برخاستند و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی فشار اقتصادی و تحریم را آغاز کردند.

حبیب زاده در بخش دیگری از سخنان خود به طرح مجدد موضوع مذاکره آمریکا با ایران توسط وزیر خارجه این کشور و بیان اینکه این فشار های اقتصادی و تحریم ها برای کشاندن ایران پای میز مذاکره است اشاره کرد و گفت: امروز دیگر همه کشورها به این واقعیت رسیده اند که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و حتی اگر با آنها به توافق برسیم مانند توافق هسته ای به عهد و پیمان خود پایبند نخواهند بود.

معاون سیاسی سازمان بسیج تصریح کرد: تجربه به ما نشان داده هرکجا در مقابل آمریکا و زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کرده ایم، پیروزی از آن ملت ایران بوده است اما هرگاه مقابل دشمنان ضعف نشان داده ایم آنها گستاخ تر شده اند و با زیاده خواهی بیشتر به دنبال به زانو درآوردن ما بوده اند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در عرصه های مختلف از انقلاب اسلامی شکست خورده اند و به همین دلیل راهبرد جدیدی که اتخاذ کرده اند جنگ اقتصادی است ، افزود: با اتحاد و همبستگی که در ملت ایران وجود دارد از این دوران و جنگ تمام عیار اقتصادی سربلند عبور خواهیم کرد.

وی هدف اتهام زنی و هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی به سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را آسیب رساندن به موئلفه های قدرت ملی ایران دانست و گفت: آمریکایی ها از اتهام زنی و هجمه به سپاه و سپاهیان چیزی به دست نخواهند آورد و ملت ایران پشتیبان موئلفه های قدرت ملی خود از جمله فرزندانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار