البطش: امت اسلام با عادی‌سازی روابط با اسرائیل مقابله می‌کند

مسئول هماهنگ کننده هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در پایان راهپیمایی بازگشت امروز گفت که امت اسلامی و عربی با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مقابله خواهند کرد.
کد خبر: ۳۱۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ - 09November 2018

البطش: امت اسلام با عادی‌سازی روابط با اسرائیل مقابله می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، هیئت ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره امروز، سی و چهارمین جمعه راهپیمایی بازگشت در هفته آینده را «جمعه عادی‌سازی روابط با دشمن جنایت و خیانت است» نامگذاری کرد.

خالد البطش مسئول هماهنگ کننده هیئت ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در نشستی خبری در شرق غزه بعد از پایان راهپیمایی بازگشت امروز گفت که ملت‌های عربی و اسلامی با عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی مقابله خواهند کرد.

وی افزود: هیئت ملی راهپیمایی بازگشت همه اقدامات و پروژه‌های عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی را محکوم و از امت عربی می‌خواهد که با این اقدامات مقابله کرده و اجازه ورود صهیونیست‌ها به پایتخت‌های خود را ندهند.

البطش اظهار داشت: پروژه قطار سازش پروژه‌ای برای چپاول ثروت‌های امت عربی و اسلامی و مقدمه‌ای برای بی‌نیازی از کانال سوئز به شکل تدریجی است.

مسئول هماهنگ کننده هیئت ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره خواستار پایان اختلافات و بازگرداندن وحدت ملی برای مقابله با چالش‌هایی که در کمین  مسئله فلسطین است شد.

البطش بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره تا تحقق اهداف اعلام شده آن تاکید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار