سرهنگ تیموری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

کاهش آمار سرقت در گرو توجه شهروندان به توصیه‌های پلیس است

رئیس کلانتری نبرد با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را برای برخورد با سارقان انجام خواهد داد، گفت: شهروندان باید برای کاهش آمار سرقت در کنار پلیس قرار گیرند و به توصیه‌های پلیس توجه لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۳۱۷۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 11November 2018

شهروندان در خصوص سرقت‌های خُرد به توصیه‌های پلیس توجه لازم را داشته باشندسرهنگ «جهانشاه تیموری» رئیس کلانتری نبرد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به اینکه به دلیل افزایش قیمت موبایل متاسفانه آمار سرقت در این حوزه بالا رفته است، اظهار داشت: پلیس با توجه به وظیفه ذاتی که دارد، تمام تلاش خود را برای برخورد با سارقان انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: شهروندان باید در کنار پلیس قرار گیرند و به توصیه‌های پلیس توجه لازم را داشته باشند؛ یکی از مواردی که شهروندان باید رعایت کنند، مواقع صحبت کردن با تلفن همراه در پیاده‌روها و هنگام کار با موبایل در ترافیک است.

سرهنگ تیموری گفت: شهروندان در مواقعی که در ترافیک هستند، حتما باید شیشه ماشین را بالا بدهند تا سارقان نتوانند به راحتی آن را سرقت کنند.

رئیس کلانتری نبرد با اشاره به اینکه مردم باید در منزل نیز موارد امنیتی را رعایت کنند؛ افزود: مردم حتما از قفل‌های ضد سرقت استفاده و همچنین شب‌ها درب‌ حیاط و خانه را قفل کنند.

انتهای پیام/ 241

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
1
یعنی در مورد سرقت منزل، این جناب سرهنگ محترم، حرف آخرو فقط در سه کلمه زدن. " قفل ضد سرقت " این چیزیه که اگر مردم بفهمند، دیگه هیچ دزدی نمیتونه از درب خونه وارد بشه.

متاسفانه مردم به اشتباه تصور میکنند دربهایی که فلزی هستند و تحت عنوان ضد سرقت فروخته میشوند جلوی ورود سارقین را میگیرند در حالیکه به واقع، مطلقا ضد سرقت نیستند چون سارقین قفل دربها را باز، هک یا تخریب میکنند و اصلا به خود درب کار ندارند، یعنی اگر یک قفل واقعا ضد سرقت که تمام روشهای سارقین که از درب وارد میشوند، از جمله باز کردن قفل از طریق غیر تخریبی مثل شاه کلید و هک و باز کردن قفل از طریق تخریبی مثل توپی زنی و دیلم زنی را غیر ممکن میکنه نصب کنند، دیگه هیچ دزدی نمیتونه از درب وارد بشه، حتی اگر درب ورودی، یک درب چوبی معمولی باشه.

منتها اشکال اینه که فروشندگان، قفلهایی هم که ضد سرقت نیستند، متقلبانه تحت عنوان ضد سرقت میفروشند. برای همین اگر مردم یاد بگیرند که از هر فروشنده ای که قفل یا درب یا حفاظ یا گاوصندوق یا هر چیز دیگه که تحت عنوان ضد سرقت میخرند، ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بگیرند، با خیال راحت متوجه خواهند شد که آیا اون قفل، درب، حفاظ، گاوصندوق یا .... واقعا ضد سرقت هست یا فروشندگان دارن به شعورشون توهین میکنند
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار