کارشناس بسیج دانش آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران خبر داد؛

اعزام دانش آموزان دختر مازندران در قالب 100 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب

کارشناس بسیج دانش آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران از اعزام دانش‌آموزان دختر مازندران در قالب 100 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ - 10November 2018

اعزام دانش آموزان دختر مازندران در قالب 100 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب«موسی باقری» کارشناس بسیج دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در ساری از اعزام دانش آموزان دختر پایه دهم مدارس این استان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و اظهار داشت: در این مرحله از اعزام که از 25 آبان ماه آغاز می‌شود، دانش آموزان در قالب 100 دستگاه اتوبوس به راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه این دوره از اردوهای دانش آموزی 4 روزه است، عنوان کرد: طی این مدت، دانش آموزان از مناطق عملیاتی خرمشهر، اندیمشک، یادمان شهدای شلمچه، اروندکنار و فتح المبین بازدید خواهند کرد.

باقری همچنین به حضور یک راوی، مبلغ و روحانی در هر کدام از اتوبوس های اعزامی اشاره و هدف از برگزاری راهیان نور دانش آموزی را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و انتقال آن به نسل حاضر و آینده کشور دانست و عنوان کرد: مرحله دوم اعزام که با حضور پسران دانش آموز است، اوایل بهمن ماه آغاز می شود.

این مسئول زمان اعزام 250 دانش آموز ناحیه یک ساری و شهرستان میاندورود را در قالب 6 دستگاه اتوبوس 25 آبان ماه اعلام و زمان اعزام 250 دانش آموز شهرهای گلوگاه و بهشهر را 26 آبان ماه بر شمرد و اضافه کرد: 4 دستگاه اتوبوس از بهشهر و 2 دستگاه از گلوگاه اعزام خواهند شد.

باقری در ادامه زمان اعزام دانش آموزان آمل و قائمشهر را در تاریخ 27 و 28 آبان ماه اعلام کرد و گفت: مجموع 500 دانش آموز از این شهرها به صورت جداگانه در قالب 6 دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد.

وی شمار دانش آموزان آملی را 250 نفر اعلام کرد و یادآور شد: این تعداد در قالب 6 دستگاه اتوبوس در تاریخ 30 آبان ماه اعزام می شوند.

فرمانده پایگاه شهید مجتهدی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مازندران ادامه داد: همچنین 6 دستگاه اتوبوس تعداد 250 دانش آموز ناحیه دو ساری را در تاریخ یکم آذر ماه به مناطق عملیاتی اعزام می کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود زمان اعزام 210 دانش آموز شهرهای بابلسر، فریدونکنار و بهنمیر را 2 آذر ماه اعلام کرد و گفت: این دانش آموزان در قالب 5 اتوبوس برای بازدید مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

باقری تعداد دانش آموزان اعزامی شهرهای چالوس، نوشهر و کلاردشت را 210 نفر اعلام کرد و بیان داشت: در تاریخ 3 آذر ماه در قالب 5 دستگاه اتوبوس اعزام این دانش آموزان صورت می گیرد.

کارشناس بسیج دانش آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: 6 دستگاه اتوبوس از شهرهای عباس آباد و رامسر  تعداد 250 دانش آموز را در تاریخ 5 آذر ماه به مناطق عملیاتی اعزام می کنند.

این مسئول تاریخ اعزام 250 تن از دانش آموزان تنکابن را 6 آذر ماه و توسط 6 دستگاه اتوبوس اعلام کرد و افزود: همچنین 250 دانش آموز شهرهای محمودآباد و جویبار در قالب 6 دستگاه اتوبوس تاریخ 7 آذر ماه اعزام می شوند.

باقری زمان اعزام 250 دانش آموز شهرهای بندپی غربی و شرقی و سوادکوه را 8 آذر ماه اعلام و گفت: همچنین 210 دانش آموز در قالب 5 اتوبوس از شهرهای نور، چمستان و سوادکوه شمالی اعزام می شوند.

وی در ادامه زمان اعزام 210 دانش آموز شهرهای نکا، چهاردانگه و دودانگه را 11 آذر ماه عنوان کرد و افزود: شمار دانش آموزان اعزامی این شهرها 210 نفر است که با 5 دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد.

فرمانده پایگاه شهید مجتهدی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران به اعزام خانوادگی دانش آموزان نیز در این دوره اشاره کرد و متذکر شد: از تاریخ 12 آذر ماه اعزام خانوادگی دانش آموزان در قالب 18 اتوبوس آغاز می شود که شامل شهرهای آمل، بابل، بابلسر، یاری، جویبار، قائمشهر، بهشهر، تنکابن، رامسر، نوشهر، چالوس و عباس آباد است و تا تاریخ 15 آذر ماه ادامه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار