مدیركل بنیاد شهید مازندران خبر داد؛

ساماندهی 52 درصد از مزار شهدای استان مازندران

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از ساماندهی 52 درصد از مزار شهدای این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ - 10November 2018
ساماندهی 52 درصد از مزار شهدای استان مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، «هدایت مظلومی» مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با گرامیداشت یاد و نام 10 هزار و 400 شهید والامقام خطه لاله خیز مازندران و تبریک حلول ماه ربیع الاول و بیان اینكه این استان از لحاظ پراكندگی و تعداد گلزار در كشور بالاترین رتبه را دارد، اظهار داشت: هزار و 604 گلزار شهدا در مازندران وجود دارد كه 10 هزار و 257 مزار شهید در آن واقع شد.
 
وی با بیان اینكه 446 شهید تک مزاری در استان وجود دارد، افزود: تاكنون 340 گلزار شهدای تک مزاری در استان ساماندهی شده است.
 
مظلومی تصریح كرد: از ابتدای سال 97 تا به امروز 30 گلزار تک مزاری ساماندهی شده و 76 گلزار در دست ساماندهی است.
 
وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری 76 گلزار یك مزاری ساماندهی خواهد شد، افزود: ساماندهی 446 گلزار تک مزاری در این استان به اتمام خواهد رسید.
 
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینكه ساماندهی گلزارهای 2 مزاری استان در سال 98 از دیگر برنامه‌های كارگروه گلزارها محسوب می‌شود اظهار داشت: تعداد 303 گلزار دو مزاری در این استان وجود دارد كه تاكنون کار 74 گلزار به پایان رسید.
 
مظلومی در ادامه بیان داشت: ساماندهی 229 گلزار دو مزاری در دستور كار كارگروه گلزارهای شهدا در سال 98 است.
 
مدیركل بنیاد شهید مازندران در خصوص ساماندهی گلزارهای چند مزاری گفت: كار ساماندهی تعداد 67 گلزار نیمه كاره و چند مزاری استان در  دستور كار سال98 قرار خواهد گرفت.
 
مظلومی با بیان اینكه رایزنی با دستگاهها جهت ساماندهی گلزار شهدا با جدیت صورت می گیرد، گفت: در تلاش هستیم تا با همكاری و مشاركت دستگاه‌های ذی‌ربط، ساماندهی گلزارهای روستایی و شهری را آغاز كنیم.
 
مدیر‌كل بنیاد شهید مازندران ضمن تشكر از تلاش های چشمگیر دستگاهها و بسیج سازندگی و... ابراز داشت: ساماندهی گلزارهای شهدا كار ماندگار و مقدسی است و مشاركت دستگاهها در این امر معنوی باید پر رنگ باشد.
 
وی متذکر شد: تاكنون 52 درصد از مزار شهدای گرانقدر استان مازندران ساماندهی شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار