در جلسه مجمع تشخیص مصلحت صورت گرفت؛

تصویب مصوبه مجلس درباره لایحه قرنطینه گیاهی بین ایران و آذربایجان

مصوبه مجلس درباره لایحه همکاری ایران و جمهوری آذربایجان در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به مدت پنج سال تصویب شد.
کد خبر: ۳۱۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ - 10November 2018

تصویب مصوبه مجلس درباره لایحه قرنطینه گیاهی بین ایران وآذربایجانبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (شنبه 19 آبان‌ماه) با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه لایحه موافقت‌نامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان، مطرح شد و پس از اظهار نظرهای موافق و مخالف، مصوبه مجلس برای مدت‌ پنج سال تصویب شد.

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی که ریاست جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام را به عهده داشت، با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) و نیز سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (ع) مناسب‌های پر برکت این ماه است که از خداوند می‌خواهیم این ماه را برای همه مسلمانان و مستضعفان عالم مبارک گرداند.

وی با اشاره به روایتی درباره ظهور حضرت مهدی (ع)، گفت: در حکومت اسلامی به رهبری ولی فقیه، به نیابت از امام عصر (ع)، بر پیاده شدن احکام اسلامی همت گماشته می‌شود اما در روزگار ظهور، آنچه که علاوه بر اجرای احکام الهی اسلام جاری خواهد شد، ریشه‌کن شدن ظلم و جور است و این وعده بزرگ ترین آرمان مستضعفان است که قرآن کریم بدان تصریح کرده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار