مسئول نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس استان کرمانشاه:

کرمانشاه پتانسیل خوبی برای مشارکت خانواده‌های شهدا در مباحث فرهنگی و اجتماعی دارد

«آذر آزادی» گفت: استان کرمانشاه با داشتن ۹۸۰۰ شهید، پتانسیل خوبی برای مشارکت خانواده‌های شهدا در مباحث فرهنگی و اجتماعی دارد.
کد خبر: ۳۱۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 10November 2018

کرمانشاه پتانسیل خوبی برای مشارکت خانواده‌های شهدا در مباحث فرهنگی و اجتماعی داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمانشاه، «آذر آزادی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان کرمانشاه، در چهارمین نشست شورای راهبردی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان کرمانشاه، که با محوریت کارگروه‌های چهار گانه (مادران، همسران، خواهران و دختران) شهدا برگزار شد، اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به مقام والای مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا و همچنین مشارکت بیشتر آن‌ها در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استان، این کارگروه‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: استان کرمانشاه با داشتن ۹۸۰۰ شهید، پتانسیل خوبی برای مشارکت خانواده‌های شهدا در مباحث فرهنگی و اجتماعی دارد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان کرمانشاه، برنامه‏‌های این کارگروه‌ها را متنوع خواند و گفت: برگزاری همایش بزرگ زینبیون (همزمان با میلاد حضرت زینب کبری (س)) فعالیت در فضای مجازی، اعزام خانواده‏‌های شهدا به مناطق عملیاتی، جمع‌آوری خاطرات اعضای این کارگروه‌ها از سال‎های دفاع مقدس، روایت‌گری در مدارس و دانشگاه‌ها، شرکت در راهپیمایی‌ها و همایش‌ها، سخنرانی در مناسبت‌های مختلف در رسانه‌های جمعی و شرکت در برنامه‌ها و مسابقات ورزشی و هنری و... از جمله فعالیت‌‏های این کارگروه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار