خانواده شهید والامقام «سید نور خدا موسوی»:

زبان‌مان قاصر است از بیان حضور گرم‌تان/ شفاعت «نورخدا» نصیب حال‌تان

خانواده شهید والامقام «سید نور خدا موسوی» در پیامی از حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گران‌قدر تشکر و قدردانی کردند.
کد خبر: ۳۱۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 10November 2018

خانواده شهید« موسوی» از حضور  گسترده مردم در تشییع پیکر این شهید تشکر کردندبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، خانواده جانباز شهید «سید نور خدا موسوی» در پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام که روز پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه برگزار شد، تشکر و قدردانی کردند.

در پیام خانواده این شهید آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

السلام علیک یا رسول‌الله

مردم عزیزم! همه آمدید، برای سید نور خدا سنگ تمام گذاشتید و به ما نشان دادید که مرد خانه‌مان تنها منصوب به خودمان نیست، بلکه حالا یک جهان عزادار عزیزمان هستند.

انگار فرشتگان هم لحظه به لحظه نازل می‌شدند و به استقبالش آیه نور می‌خواندند، فرقی نداشت چه قشری و از چه سمتی از طفل کوچک شیرخوار گرفته تا مسئولی که به احترام آقا سید برای او قدم‌های‌شان را به سمت بهشت ابدی او پیش می‌برد.

زبان‌مان قاصر است از بیان حضور گرم‌تان، فقط می‌توانیم بگوییم که شفاعت «نورخدا» نصیب حال‌تان، برای دل غمدیده‌مان دعا کنید و از خداوند برای‌مان طلب صبر کنید.

خاطرنشان می‌شود، «سید نورخدا موسوی» در ۱۷ اسفندماه سال ۸۷ در منطقه «لار» استان سیستان و بلوچستان، مورد اصابت گلوله گروهک تروریستی «عبدالمالک ریگی» قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد و به کما رفت.

این جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی که به شهید زنده کشور مشهور بود، ۱۰ سال در کما به‌سر می‌برد تا اینکه امسال در شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) آسمانی شد و در سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با حضور باشکوه مردم استان لرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها