مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

گلزارهای شهدا نماد شکل‌گیری ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: با توجه به اهمیت موضوع شهادت، باید توجه داشت گلزارهای شهدا نیز نماد شکل‌گیری ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۱۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ - 11November 2018

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، نشست مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با معاون فنی صداوسیما در خصوص فراهم‌سازی بستر فیبر نوری در گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر جهت ارتباط تصویری بهتر برای اجرای برنامه‌های تلویزیونی برگزار شد.

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در این نشست، اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی، شهید از مقام بسیار بالایی برخوردار و خداوند متعال نیز در قرآن به آن اشاره‌ کرده است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع شهادت، باید توجه داشت که گلزار‌های شهدا نیز نماد شکل‌گیری ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان انقلاب اسلامی و ایثارگران و حفظ آثار آنان را یک ضرورت دانست و گفت: اعتلای معرفت و تعهد جامعه در قبال ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت و بالا بردن تعهد آنان نسبت به رعایت حق، حرمت و منزلت جامعه هدف و خانواده‌های آنان، از مهم‌ترین اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی است.

گلزارهای شهدا نماد شکل‌گیری ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام تشکری با اشاره به این‌که نظام اسلامی با خون شهدا پابرجاست و همه باید در صیانت از آرمان‌های گلگون‌کفنان خط سرخ شهادت کوشش کنند، گفت: باید سیره و مرام شهیدان گران‌قدر و خانواده‌های شهدا که الگو‌های صبر و استقامت هستند، در جامعه ترویج شود.

وی افزود: ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگرانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت، در راه مکتب و میهن خود جان‌فشانی کردند و زنده نگه‌داشتن یاد و نام آنان نه‌تنها یک وظیفه دینی است، بلکه باعظمت، شکوه و امنیت ملی کشور گره‌خورده است.

در ادامه این نشست راهکار‌های فراهم‌سازی بستر فیبر نوری در گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر را مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این خصوص اخذ شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار