وزیر صهیونیست خواستار تشکیل ائتلاف بین‌المللی علیه ایران شد

یکی از وزرای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل ائتلافی بین‌المللی با مشارکت آمریکا، اروپا و روسیه برای خارج کردن ایران و حزب الله از سوریه شد.
کد خبر: ۳۱۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ - 11November 2018

وزیر صهیونیست خواستار تشکیل ائتلاف بین‌المللی علیه ایران شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، یکی از وزرای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل ائتلافی بین‌المللی با مشارکت آمریکا، اروپا و روسیه برای خارج کردن ایران و حزب الله از سوریه شد.

بر اساس این گزارش، «یواو گالانت» در این خصوص گفت: ما باید تاکید کنیم که اشتباهمان در لبنان را تکرار نخواهیم کرد و نباید اجازه حضور نظامی ایران در سوریه را بدهیم.

گالانت گفت: ما اجازه نخواهیم داد سلاح و تجهیزات پیشرفته از ایران به سوریه و لبنان منتقل شود!

وی مدعی شد که رژیم صهیونیستی به تنهایی قادر به خارج کردن ایران از سوریه است، اما هدف آن تشکیل ائتلافی بین‌المللی با مشارکت دیگر کشور‌ها است.

این مقام صهیونیست همچنین مدعی شد: خطر ایران تنها محصور در سوریه نیست، بلکه اکنون ۳ کشور دیگر یعنی عراق، یمن و لبنان تحت سلطه این کشور قرار دارند و تهران سعی دارد نفوذ خود در سوریه را هم تقویت کند.

ادعا‌های وزیر صهیونیست علیه ایران در حالی است که حضور تهران در سوریه طبق قوانین بین‌المللی و با درخواست رسمی دولت دمشق اتفاق افتاده است.

این در حالی است که صهیونیست‌ها در طول چند سال گذشته همواره با زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی، بار‌ها حاکمیت ملی و وحدت اراضی سوری را نقض کرده‌اند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها