رئیس سازمان بسیج اساتید کشور خبر داد:

ده استان کشور میزبان کارگاه های جنگ نرم سازمان بسیج اساتید می شوند

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: ارتقای توانمندی اساتید در مواجهه با جنگ نرم، تربیت نیروهای متخصص و هوشمند در دانشگاه‌های کشور، عملیاتی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری، ارتقای توانمندی تئوریک اساتید جنگ نرم و فراگیری مهارت تحلیل برآورد جنگ نرم متناسب با محیط های مختلف را می توان از جمله اهداف برگزاری این کارگاه‌های جنگ نرم است.
کد خبر: ۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶ - 16September 2013

ده استان کشور میزبان کارگاه های جنگ نرم سازمان بسیج اساتید می شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: سلسله کارگاههای جنگ نرم سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی در سطح استانهای مختلف کشور از مهرماه آغاز می شود و تا بهمن ماه ادامه پیدا می کند.

وی ادامه داد: این سلسله کارگاهها از سوی معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید طراحی شده و در استانهای اردبیل، کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، البرز، چهارمحال و بختیاری، یزد، همدان، ایلام و استان مرکزی برپا می شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در رابطه با اهداف  برگزاری کارگاههای جنگ نرم از سوی سازمان بسیج اساتید کشور در تهران وسایر استانها اظهار داشت: ارتقای توانمندی اساتید در مواجهه با جنگ نرم، تربیت نیروهای متخصص و هوشمند در دانشگاههای کشور، عملیاتی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری، ارتقای توانمندی تئوریک اساتید جنگ نرم و فراگیری مهارت تحلیل برآورد جنگ نرم متناسب با محیط های مختلف را می توان از جمله اهداف برگزاری این کارگاههای جنگ نرم است.

 وی بیان کرد: شناخت درست از تحولات سیاسی، هوشمندی سیاسی در مواجهه با مسائل سیاسی و ارتقای توانمندی فکری، از جمله انتظارات از فرماندهان  جنگ نرم است. همچنین در این راستا، تعمیق معرفت و بصیرت سیاسی اساتید بسیجی در دستور کار بسیج اساتید کشور قرار گرفته است.

وی با بیان این مطلب  که در سال جاری نخستین دوره کارگاه تربیت مدرس جنگ نرم با حضور بیش از 120 نفر از اساتید و فرماندهان جنگ نرم دانشگاههای کشور همزمان با اجلاس سالانه بسیج اساتید در مرداد در مشهد آغاز شد، خاطرنشان کرد: دومین دوره این کارگاه نیز از 9 شهریور  با حضور بیش از 100 نفر از اساتید برجسته بسیجی در تهران به مدت 4 روز به خوبی برگزار گردید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار