بازدید فرمانده کل ارتش از یگان‌های مستقر در کرمانشاه

امیر سرلشکر موسوی با حضور در استان کرمانشاه از یگان‌های نیروی زمینی ارتش مستقر در شهر کرمانشاه بازدید کرد.
کد خبر: ۳۱۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ - 11November 2018

بازدید فرمانده کل ارتش از یگان‌های مستقر در کرمانشاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری ایران از کلیه اماکن یگان پشتیبانی منطقه یک نیروی زمینی ارتش، گروه 404 فاوا و بخش‌های مختلف قرارگاه غرب بازدید کرد.

در این بازدید که امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش سرلشکر موسوی را همراهی می‌کرد، فرمانده کل ارتش وضعیت تاکتیکی و رزمی یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد و از نمایشگاه ابتکارات، تحقیقات و دستاورد‌های یگان‌های مختلف بازدید کرد.

بر پایه این گزارش، در طول این بازدید، فرماندهان رده‌های مختلف به ارائه گزارش پرداختند.

همچنین سرلشکر موسوی طی جلسه‌ای با حضور تمامی فرماندهان قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش تا رده گردان ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و خداقوت به آنها، اهمیت اقدامات موثر در راستای آمادگی تاکتیکی و رزمی یگان‌های این قرارگاه را تشریح کرد.

دیدار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش و مسئولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این قرارگاه از دیگر برنامه‌های انجام شده در این بازدید بود.

بنا بر این گزارش، فرمانده کل ارتش در بدو ورود به قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش، با حضور در یادمان شهدا، به مقام شامخ شهیدان ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهدای گمنام ادای احترام کرد.

همچنین جمعی از کارکنان قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش، در جریان این بازدید به اجرای حرکات رزمی و نمایشی در حضور سرلشکر موسوی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار