جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

ایجاد مشکلات اقتصادی هدف استکبار برای دوری ملت از ولایت‌ است

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران ایجاد ناامنی، جنگ روانی و مشکلات اقتصادی را از اهداف استکبار برای دوری ملت از ولایت‌پذیری برشمرد.
کد خبر: ۳۱۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ - 11November 2018

ایجاد مشکلات اقتصادی هدف استکبار برای دوری ملت از ولایت‌ استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 با ماهیت فرهنگی و ارزشی بر نظام سلطه پیروز شده است، اظهار داشت: بنای دشمنی با انقلاب اسلامی در یک روز پس از پیروزی انقلاب از طریق استکبارگران ادامه داشته است.
 
وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین فرصت نظام اسلامی از طریق دفاع مقدس برای ملت ایران ایجاد شده است، گفت: استکبار جهانی از طریق جنگ تحمیلی برای براندازی نظام سلطه برنامه داشته است که ناکام ماند.
 
محمدرضایی با اشاره به اینکه دشمن با روش جدیدتری از طریق جنگ نرم و رسانه‌ای می‌خواهد فشار اقتصادی را بر مردم مضاعف کند، تصریح کرد: مردم بانیان اصلی انقلاب بوده و استکبار اعتقاد دارد نافرمانی مدنی باید از طریق جنگ اقتصادی و رسانه‌ای در کشور ایجاد شود.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مردم هیچگاه در مقابل تحریم‌ها از اهداف و آرمان‌های انقلابی خود دست برنخواهند داشت، گفت: ایجاد ناامنی، جنگ روانی و مشکلات اقتصادی از اهداف استکبار برای دوری ملت از ولایت‌پذیری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار