افتتاح چهاردهمین نمایشگاه کتاب در استان کرمانشاه

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه همزمان با نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، امروز (یک‌شنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌های استان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۱۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 11November 2018

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه همزمان با نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، از امروز تا ۲۵ آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در بوستان «شاهد» برپا شد.

در چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه، ۶۰۰ غرفه و ۵۰۰ ناشر از سراسر کشور و استان کرمانشاه حضور دارند که این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ با شعار «حال خوب خواندن» فعال است و ۱۰۰ هزار عنوان کتاب با ۳۰ درصد تخفیف به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

برپایی عصر شعر، رونمایی کتاب، کرسی تلاوت و تجلیل از فعالان قرآنی، تجلیل از ناشر برتر استان، تجلیل از نویسنده پیشکسوت، معرفی و تجلیل از کتاب‌فروش فعال و چاپخانه‌دار فعال کرمانشاه از برنامه‌های جنبی چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه است.

همچنین غرفه‌های نذر کتاب، رسانه‌ها با جانمایی در ورودی سالن اصلی نمایشگاه، کاهش آسیب‌های اجتماعی با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه، پاسخ به سئوالات اجتماعی، فرهنگی و دینی، یار مهربان به منظور اطلاع‌رسانی نمایشگاه در این نمایشگاه کتاب حضور دارند.

افتتاح چهاردهمین نمایشگاه کتاب در استان کرمانشاه

در کنار چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمانشاه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برای نخستین بار و با توجه به حساسیت‌های موجود بر فضای مجازی و ارائه تولیدات و محصولات مورد نیاز خانواده‌ها در این حوزه برپا شده است.

خاطرنشان می‌شود، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه از دوستداران کتاب نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها