رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی تأکید کرد؛

ضرورت شناخت بهتر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از ارزش‌های دفاع مقدس

«سعید فخاری» گفت: با توجه به فضای زیبا و هنری و اسناد موجود در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، بازدید دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان که معلمین آینده این کشور هستند، در برنامه‌های ما خواهد بود تا با بازدید از اسناد و تولیدات هنری موجود، به شناخت بهتری از ارزش‌های دفاع مقدس و سیره‌ شهدا برسند.
کد خبر: ۳۱۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 11November 2018

«سعید فخاری» رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در حاشیه بازدید از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، اظهار داشت: با ورود به این اداره‌کل ناخودآگاه به یاد جمله مقام معظم رهبری افتادم که فرمودند: «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

وی افزود: ما هر چه داریم از دفاع مقدس و شهدا داریم و باید این گنجینه را حفظ کنیم.

فخاری ادامه داد: با توجه به فضای زیبا و هنری و اسناد موجود در این اداره‌کل، بازدید دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که معلمین آینده این کشور هستند، در برنامه‌های ما خواهد بود تا با بازدید از اسناد و تولیدات هنری موجود، به شناخت بهتری از ارزش‌های دفاع مقدس و سیره‌ شهدا برسند.

وی خاطرنشان کرد: من روز‌های زیادی از کنار این مجموعه عبور می‌کردم و اطلاعی از این حجم اسناد و اطلاعات جمع‌آوری شده نداشتم و با دیدن این دست‌آورد‌ها شوکه شدم و خیلی از تلاش‌های این اداره‌کل در جهت حفظ اسناد دفاع مقدس و تولیدات هنری خوشحال هستم.

بازدید رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها