سردار شیرازی درگذشت امیر سرتیپ لطفی را تسلیت گفت

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در پی درگذشت فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین در دوران دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۱۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ - 11November 2018

سردار شیرازی در پی درگذشت امیرسرتیپ لطفی پیام تسلیتی صادر کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «محمد شیرازی» رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در پی درگذشت فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین در دوران دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن

عروج ملکوتی امیر سرفراز ارتش اسلام، امیر سرتیپ ستاد سیروس لطفی که از جاماندگان خیل عظیم شهیدان در میان ما بود، مایه تألم و تأثر خاطر اینجانب و سایر همرزمانم در نیروهای مسلح گردید. فرمانده دلاور و شجاع لشکر ۱۶زرهی قزوین در دوران دفاع مقدس که در آزادسازی محورها و مناطق غرب و شمال غرب کشور از لوث وجود ضد انقلاب و شرکت در عملیات‌های بزرگ از جمله طریق‌القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس به عنوان افسری ولایت‌مدار، مومن، مدیر و شایسته، منشأ خدمات و اقدامات ارزشمندی بوده است.

دریافت نشان فتح از دستان مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و محبت و لطف مستمر معظم‌له به آن سر امیر سرافراز، هچنین همرزمی با شهدای والامقام سال‌های جنگ تحمیلی همچون شهید سپهبد صیاد شیرازی و انتقال تجربیات گرانبهایش از جبهه های حق علیه باطل، به نسل جوان از افتخارات ماندگار آن امیر ولایتمدار است.

اینجانب فقدان این امیر دلاور و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای ایشان علوّ درجات و برای خانواده محترم، صبر جمیل و اشر جزیل مسئلت می‌نمایم.

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا

سرتیپ بسیجی محمد شیرازی

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار