مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

تربیت جوانان شهادت طلب ترس آمریکایی‌­ها را به همراه دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت افزایی خانواده شهدا و ایثارگران، جوانان انقلابی را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرورش می‌­دهد که این مهمترین عامل ترس آمریکای رو به افول است.
کد خبر: ۳۱۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ - 11November 2018

تربیت جوانان شهادت طلب ترس آمریکایی‌­ها را به همراه داردبه گزارش دفاع پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهدا و ایثارگران حجت­ الاسلام «حسین معصومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز (یک­شنبه) با خانواده شهید «حمید دمساز» و جانباز 70 درصد «ابوالفضل توکلی» دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در جهان به پاس ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران می‌­درخشد.

وی افزود: آمریکا و مستکبران جهانی می­‌دانند جوانان انقلابی ایران اسلامی از شهادت نمی‌­ترسند، بلکه شوق آنها به شهادت بیش از از هر چیز دیگری است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت افزایی خانواده شهدا و ایثارگران، جوانان انقلابی را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرورش می­‌دهد که این مهمترین عامل ترس آمریکای رو به افول است.

وی خاطر نشان کرد: طبق آیات قرآن، ظلم نابود و حق پایدار خواهد ماند و امروز ایران مانع چپاول آمریکا در خاورمیانه و الگویی برای استقلال کشورهای مورد ستم شده است.

حجت الاسلام معصومی تأکید کرد: شهید «دمساز» یک نفر بود اما امروز خیل کثیری از جوانان انقلابی در کشور هستند که آرمان شهید «دمساز» را در سینه خود نگه داشتند.

وی در پایان گفت: اگر ایثارگران در سنگر جبهه جنگیدند، امروز جوانان انقلابی در سنگر، علم، دانش و جهاد اقتصادی فعالیت می­‌کنند و یقیین بدانید دانش و علم جوانان همچون اسلحه رزمندگان، آماده نبرد و مبارزه است.

گفتنی است شهید «حمید دمساز» در 15 خرداد 1347 چشم به جهان گشود و دوم تیر 1378 در منطقه یکم دریایی «بندرعباس» به شهادت رسید همچنین جانباز ۷۰ درصد «ابوالفضل توکلی» در 21 فروردین 1362 در منطقه «شرهانی» بر اثر ترکش به نخاع دچار ضایعه نخاعی شد و به مقام رفیع جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار