نماینده مردم «درود» در مجلس، شهادت «امین غالبی حاجیوند» را تسلیت گفت

«مجید کیان‌پور» با صدور پیامی شهادت شهید «امین غالبی حاجیوند» مرزبان تیپ ۲۸۴ ارتش لرستان را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ - 12November 2018

نماینده مردم درود در مجلس شورای اسلامی شهادت«غالبی حاجیوند» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «مجید کیان‌پور» نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، (یکشنبه) 20 آبان، با صدور پیامی شهادت شهید «امین غالبی حاجیوند» را  تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

یک‌بار دیگر لرستان قهرمان یکی از عزیزترین عزیزان خود را تقدیم امنیت و آرامش ایران اسلامی کرد.

در روز به خاک‌سپاری شهید سرافراز «سید نورخدا موسوی» که در نبرد با اشرار جان شیرین خود را فدای امنیت وطن کرد، بار دیگر  سربازی شجاع و دلیر از شهرستان «دورود» ادامه دهنده راه نورخداهای موسوی شد تا اشرار و دشمنان این آب و خاک بدانند و باور کنند ایران زنده و پاینده به فرزندان شجاع خود است که هرگز اجازه نخواهند داد بدخواهان و اشرار به اهداف شوم خود که همانا بر هم زدن نظم و آرامش ایران اسلامی دست یابند.

شهید «امین غالبی حاجیوند» نیز به جمع شهدایی پیوست که جان باختن در راه آرامش و امنیت وطن را بر ماندن در دنیای فانی ترجیح دادند تا به همگان ثابت شود با وجود چنین فرزندان شجاع و قهرمانی امنیت و آرامش برای مردمان ایران زمین ابدی است.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از مردم شهرستان‌های «دورود» و «ازنا»، شهادت سرباز فداکار کشورم شهید «امین غالبی حاجیوند» را به پیشگاه امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده این شهید عزیز و بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.

خاطرنشان می‌شود، شهید «امین غالبی حاجیوند» مرزبان شجاع تیپ ۲۸۴ ارتش لرستان مستقر در منطقه مرزی «سومار»، در درگیری با اشرار به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهر وی روز گذشته 19 آبان‌ماه در گلزار شهدای روستای «گل گورچک» شهرستان «دورود» به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار