یادواره «شهدای مخابرات و بیسیم‌چی» برگزار می‌شود

فرمانده «سپاه فتح» کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره شهدای مخابرات و بیسیم‌چی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶ - 16September 2013

یادواره «شهدای مخابرات و بیسیم‌چی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این یادواره ششم مهرماه و همزمان با هفته دفاع مقدس در حسنیه ثارالله برگزار خواهد شد.

وی رژه نیروهای مسلح، مستندسازی عملیات ثامنالائمه در دهکده دفاع مقدس یاسوج، برپایی نمایشگاه با چینش و تجهیزات نظامی، نمایش نقش بسیج و سازندگی، نمایش عمران سپاه و بسیج و قرارگاه خاتم انبیا (ص)، دیدار با خانوادههای شهدا، برگزاری شب شعر با موضوع دفاع مقدس، برگزاری برنامه عفاف و حجاب، تبیین نقش زنان در صیانت از دفاع مقدس، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برپایی برنامه روز سرباز، عطرافشانی گلزار شهدا و نواختن زنگ حماسه و مقاومت در مدارس را از جمله برنامههای هفته دفاع مقدس نام برد.
 
وی همچنین اظهار کرد: زمندگان اسلام از جان خود گذشتند و در روزهای سخت جنگ همه پای کار آمدند آنهایی هم که توان دفاع نداشتند از طریق مالی جنگ را پشتیبانی کردند و برای دفاع از ولایت و امامت دفاع مقدس نقشآفرینی زیبایی داشتند. حماسه و باوردینی رزمندگان اسلام مکتب عاشورا را در جای جای جبهه تداعی کرده بود.
 
سردار امیری همچنین گفت: در هفته دفاع مقدس خواستار حضور اصحاب رسانه در دهکده دفاع مقدس هستیم تا برنامههای این هفته را بهنحو احسن انعکاس دهند.
نظر شما
پربیننده ها