امیر حاتمی در جمع خبرنگاران:

پروژه‌های جدید وزارت دفاع در عرصه‌های فضایی و دریایی/ بزودی بسته‌های حمایتی به بازنشستگان ارائه خواهد شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از پروژه‌های جدید این وزارتخانه در عرصه‌های فضایی و دریایی خبر داد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اخبار خوبی در این زمینه‌ها منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ - 12November 2018

حاتمیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع در حاشیه اولین همایش علمی سالیانه تامین اجتماعی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به لطف الهی و توجه به مسئله امنیت در دهه فجر امسال به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی پروژه‌های مختلفی را در دستور کار داریم و ان‌شاءالله در حوزه فضایی با همکاری دانشگاه‌ها و وزارت ارتباطات برنامه خوبی خواهیم داشت که در زمان خودش به آن پرداخته خواهد شد.

امیر حاتمی افزود: همچنین در حوزه دریایی در دهه فجر امسال نیز اخبار خوبی را خواهیم داشت که در زمان مورد نظر عنوان خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر ارائه خدمات به بازنشستگان نیرو‌های مسلح گفت: سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح در کنار پرداختن به مسائل جاری بازنشستگان نسبت به آینده و موضوعات پایه‌ای بازنشستگان توجه داشته است و امیدواریم با برگزاری چنین همایش‌هایی، در آینده اتفاقات خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

وزیر دفاع ادامه داد: بازنشستگان امروز همرزمان شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس هستند؛ لذا تلاش دولت و نیرو‌های مسلح بر این است تا خدمات خوبی به این عزیزان ارائه شود.

امیر حاتمی در پایان گفت: بزودی با کمک دولت و نیرو‌های مسلح بسته‌های حمایتی به بازنشستگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها