در واکنش به بازگشت تحریم‌های اقتصادی؛

نجَباء: ایران با وجود رهبری حکیم و شجاع در برابر نقشه‌های آمریکا می‌ایستد

مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به بازگشت مجدد تحریم‌های اقتصادی واشنگتن علیه تهران، با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد: جمهوری اسلامی با رهبری حکیم، فرزانه و شجاع در برابر نقشه‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران و منطقه می‌ایستد.
کد خبر: ۳۱۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ - 12November 2018

نجَباء: ایران با وجود رهبری حکیم و شجاع در برابر نقشه‌های آمریکا می‌ایستدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، در پی بازگشت مجدد تحریم‌های آمریکا علیه ایران، شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای، اقدام خصمانه واشنگتن ضد تهران را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: تحریم‌های ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران، با هدف بر هم زدن ثبات و استقرار در منطقه و به فقر کشاندن ملت‌ها اعمال شده است.

بیانیه شورای سیاسی نُجَباء، هدف دیگر تحریم‌های اقتصادی را «تضعیف خط مقدم دفاع از مستضعفین و مبارزان علیه استکبار جهانی» اعلام و تاکید کرده است: واشنگتن نمی‌داند که ایران کشور بزرگی از لحاظ ثبات و بصیرت است.

این بیانیه می‌افزاید: جمهوری اسلامی، کشوری است با رهبری حکیم، فرزانه و شجاع که در برابر نقشه‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران و منطقه می‌ایستد.

شورای سیاسی نُجَباء در پایان با «شیطان بزرگ» خواندن آمریکا، از کشور‌های مستقل جهان خواست که این اقدامات را نپذیرفته و با محکوم کردن این محاصره اقتصادی، روابط خود با ایران را تقویت کرده تا به هیمنه آمریکا در منطقه و جهان پایان داده شود.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار