معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور:

هرمزگان نیاز به یک استراتژی جدی در پدافند غیرعامل دارد

سردار «محمد علی مطیعی» گفت: با توجه به این‌که استان هرمزگان یک استان استراتژیک و مهم کشور است، نیاز به استراتژی پدافند غیرعامل جدی در استان است و تهدیدات در استان باید شناخته شده و با آن‌ها مقابله شود.
کد خبر: ۳۱۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ - 12November 2018

هرمزگان نیاز به یک استراتژی جدی در پدافند غیرعامل داردبه گزارش دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پدافند غیرعامل کشور، سردار «محمد علی مطیعی» معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، در دیدار با آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» نماینده مقام معظم رهبری در استان هرمزگان، اظهار داشت: با توجه به این‌که استان هرمزگان یک استان استراتژیک و مهم کشور است، نیاز به استراتژی پدافند غیرعامل جدی در استان است و تهدیدات در استان باید شناخته شده و با آن‌ها مقابله شود.

وی به تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در استان هرمزگان و مطالعات جامع پدافند غیرعامل جهت آمادگی مقابله و حفظ کارکردهای اصلی در زمان تهدید اشاره کرد و افزود: تهدیدات اقتصادی و سایبری تهدید جدی و مساله مهمی است که باید برنامه و راهکارهای مناسبی جهت مقابله با این تهدیدات داشت.

همچنین در این نشست، آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» اظهار داشت: جنگ، جنگ اقتصادی است و مسئولین باید برای مقابله با این جنگ برنامه و راهکار داشته باشند و مردم هم برای جلوگیری از آسیب‌های اقتصادی و شکست دشمن تا جای ممکن از هجوم برای خرید در زمان گرانی خودداری کنند و براساس آموزه‌های امام صادق (ع) اگر کالایی دارند در بازار عرضه کنند تا با این کار گرانی‌ها و آسیب‌های اقتصادی کاهش یابد.

وی افزود: سپر اخلاق بهترین حافظ در برابر آسیب است  و جامعه به همدلی و همگرایی برای عبور از مشکلات و مقابله با تهدیدات دشمن نیاز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار