معاون هماهنگ کننده ارتش:

استکبار جهانی به هر طریقی به‌دنبال نفوذ است/ انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از منافع کشور کوتاه می‌کند

امیر دریادار سیاری گفت: امروز استکبار جهانی پایش از ایران بریده شده و به هر طریق ممکن به دنبال راه نفوذ است، اما اهداف و آرمان انقلاب این اجازه را نمی‌دهد.
کد خبر: ۳۱۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ - 12November 2018

انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از منافع کشور کوتاه می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران،  امروز (دوشنبه) در اجلاسیه دانش‌آموزان کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین، اظهار داشت: ۴۰ سال از عمر انقلاب می‌گذرد، این ۴۰ سال کشور فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، اما با حضور جوانان ما سرافراز بیرون آمدیم.

وی افزود: تاریخ انقلاب نشان می‌دهد که امنیت، عزت، بالندگی و پیشرفت‌های مختلف و افتخارات ما در جهان در حوزه‌های گوناگون همه به برکت خون شهداست و به همین راحتی به دست نیامده است.

دریادار سیاری بیان کرد: برای این‌که از پیشرفت انقلاب و صدور آن پیشگیری کنند و ما را به دوران سلطه‌گری خود برگردانند، توطئه‌های زیادی را اجرا کردند؛ ابتدا ترور را به راه انداختند و ۱۷ هزار شهید ترور نتیجه این توطئه‌هاست

معاون هماهنگ کننده ارتش عنوان کرد: اختلافات مذهبی و قومیتی را به راه انداختند تا زمینه شکست انقلاب را فراهم کنند، اما به برکت خون شهدا ترور و اختلافات قومی و مذهبی، ایجاد ناامنی نتیجه نداد؛ بنابراین به دنبال برنامه‌ریزی تحمیل جنگ به ایران رفتند، اما نتیجه این هشت سال این بود که دنیا قبول کرد که ما پیروز شدیم.

دریادار سیاری با اشاره به نقش جوانان در انقلاب اسلامی، تأکید کرد: اگر شهدا نبودند و اگر ایثارگری‌های جوانان دهه ۶۰ و ملت ایران نبود، ما از پس این همه توطئه برنمی‌آمدیم و باید کسانی که برای ما افتخار آفریدند یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه داریم تا آینده روشنی را داشته باشیم

وی خاطرنشان کرد: در دوران شاهنشاهی حق توحش به آمریکایی‌ها می‌داند، انقلاب ما علیه برتری‌طلبی دشمن است و اجازه نمی‌دهد تا استکبار جهانی یک‌بار دیگر در ایران اسلامی آقایی کند.

امیر سیاری افزود: انقلاب اسلامی اجازه نمی‌دهد که بیگانگان از منابع ما بهره ببرند و مستشاران نظامی برای ما تصمیم‌سازی کنند، انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از منافع کشور کوتاه می‌کند.

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی پایش از ایران بریده شده و به هر طریق ممکن به دنبال راه نفوذ است، اما اهداف و آرمان انقلاب این اجازه را نمی‌دهد.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: گفتمان انقلاب در برابر دشمن ایستاده است، ما افتخار می‌کنیم که دست نیاز به هیچ کشوری دراز نکردیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن به خاک ما برگردد.

وی با اشاره به این‌که دشمنان ما امروز ۲ هدف را در خصوص کشور ما دنبال می‌کنند، تشریح کرد: اولین نگاه دشمن ورود از بحث جنگ نرم است، دشمن با تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی به‌دنبال سلطه بر ملت ایران است و هدف از جنگ نرم تسلط بر مرزهاست، مرز تفکر جوان آیند‌ساز انقلاب است تا باور‌ها و اعتقادات جوانان از بین برود، تا عاشورا، محرم و صفر برای ما معنا نداشته باشد؛ بنابراین استعمار فرانو را پیاده‌سازی می‌کند که همان استعمار فکری و تغییر باور‌ها و عقاید است.

امیر سیاری تصریح کرد: هدف اصلی دشمن نوجوانان و جوانان امروز ایران اسلامی است، جوانان دهه ۶۰ شهید شدند تا ما بمانیم و پیشرفت کنیم.

وی اضافه کرد: امروز جنگ اقتصادی دومین هدف دشمن است، دشمن با جنگ اقتصادی و با اجرای تحریم‌ها به دنبال این است که بین قشر جوان و انقلاب فاصله ایجاد کند؛ لذا ما باید در برابر هجمه دشمن مقاومت کنیم.

امیر سیاری در پایان خاطرنشان کرد: امروز لازم است که در این مقطع زمانی افتخار کنیم ادامه دهنده راه شهدا هستیم؛ زیرا ادامه این راه ما را سرافراز می‌کند، همچنین عمل به آموزه‌های قرآنی و ارزش‌های انقلاب و با بصیرت بودن، ولایت‌مداری، در خط ولایت حرکت کردن، ولایت را به‌عنوان چراغ راه در نظر داشتن، همدلی، هماهنگی، اتحاد، انسجام، وحدت و ادامه راه شهدا، ما را به نتیجه مطلوب می‌رساند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار