برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت 25 آبان در اصفهان

جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس به مناسبت 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان و سالروز تشییع پیکر 370 شهید عملیات محرم در سال 61 در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ - 13November 2018

ستاد بزرگداشت 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان برگزار شد/به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس به مناسبت بزرگداشت 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان و سالروز تشییع پیکر 370 شهید عملیات محرم در سال 61 با حضور مسئولان استان در استانداری اصفهان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا سردار «شیروانیان» دبیر ستاد مناسبت‌های دفاع‌مقدس استان اصفهان با اشاره به اهمیت بزرگداشت 25 آبان برنامه های پیش‌بینی شده در استان را تشریح کرد.

شیروانیان با استناد به جمله حضرت امام خمینی (ره) در باره این روز تاریخی که فرمودند: «شما در کجای دنیا می‌توانید جایی را مثل اصفهان پیدا کنید، همین چند روز پیش فقط در شهر اصفهان حدود 370 نفر را تشییع کردند»، افزود: به همین مناسبت مقرر شد ویژه برنامه «دعای ندبه» سراسری هیات رزمندگان اسلام در صبح روز جمعه 25 آبان ماه در محل گلستان شهدای اصفهان از اذان صبح با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه استان و شهرداری اصفهان برگزار شود.

وی در پایان با بیان این جمله که نسل سوم انقلاب باید از حماسه ملت ایران در دوران دفاع مقدس با خبر باشند، از برگزاری  یادواره عملیات محرم و تجلیل از شهدا و رزمندگان این عملیات در روز پنجشنبه 24 آبان ماه از ساعت 9 صبح با محوریت ارشد نظامی آجا استان در سالن کوثر ارتش و برگزاری ویژه‌ برنامه در صبح روز پنجشنبه 24 آبان به مناسبت سالگرد تشییع و خاکسپاری 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در محل یادمان شهدای گمنام باغ غدیر از ساعت 7:30 الی 8:30 با محوریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد.

اجرای ویژه برنامه «عطر خاطره»، روایتگری و رونمایی از 4 کتاب فاخر دفاع مقدس در روز چهارشنبه 23 آبان ماه ساعت 15 با محوریت حوزه هنری استان و همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرهنگسرای پایداری دیگر برنامه‌ای بود که سردار شیروانیان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار