حجت الاسلام شهیدی:

شناساندن فداکاری شهدا وظیفه بنیاد شهید است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آثار شهدا باید حفظ شوند و بنیاد شهید وظیفه دارد در رابطه با شناساندن فداکاری و خدمات شهدا در جبهه‌ها فعالیت کند.
کد خبر: ۳۱۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ - 12November 2018

شناساندن فداکاری شهدا وظیفه بنیاد شهید استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم رونمایی از نرم افزار چند رسانه‌ای شهید طهرانی‌مقدم که پیش از ظهر امروز دوشنبه 21 آبان ماه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف بنیاد شهید کار فرهنگی است و از زمان نوشته شدن اساسنامه بنیاد عمده‌ترین کار این نهاد مسئله فرهنگی و نگهداری و حفظ اثار شهدا بود.

وی افزود: شهدا چه قبل و چه بعد از انقلاب زحمات زیادی کشیدند. آثار شهدا باید حفظ شوند و بنیاد شهید وظیفه دارد در رابطه با شناساندن فداکاری و خدمات شهدا در جبهه ها فعالیت کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در طول چند سال گذشته کارهای مختلف انجام شده و یکی از این کارها معرفی افراد مخترع که خدمات بسیاری به جامعه داشته‌اند، است تا یاد شهدا زنده بماند. از سال‌ها قبل ماهانه مجله‌ای به نام یاران را به چاپ رسید که شرح حال شخصیت‌های مطرح دفاع مقدس را منعکس می‌کرد. امروز یک شماره از این مجله برای شهید تهرانی مقدم به چاپ رسیده است.

وی در خصوص ویژگی‌های این شهید بیان کرد: شهید طهرانی مقدم در مسائل اختراعی نقش آفرین بود و پدر موشکی لقب گرفت و مورد لطف، عنایت و محبت مقام معظم رهبری قرار گرفت. زمان شهادت ایشان مقام معظم رهبری بسیار متاثر شدند. این شهید شایستگی شهادت را داشت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها