تقدیر گروه‌های فلسطینی از نیرو‌های مقاومت بخاطر ناکام گذاشتن عملیات صهیونیست‌ها

گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به عملیات نفوذ اسرائیل در نوار غزه، تأکید کردند که مقاومت با ناکام گذاشتن این عملیات پیروزی چشمگیری به دست آورد.
کد خبر: ۳۱۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 12November 2018

تقدیر گروه‌های فلسطینی از نیرو‌های مقاومت بخاطر ناکام گذاشتن عملیات اسرائیل در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از شبکه خبری المیادین، سامی ابوزهری، از رهبران جنبش حماس در واکنش به ناکام ماندن عملیات نفوذ رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: ناکام گذاشتن عملیات نفوذ نیرو‌های دشمن و کشتن یکی از افسران ارشد اسرائیل پیروزی بزرگی برای مقاومت است.

وی افزود: این اتفاق پیامی برای کسانی است که ننگ هماهنگی امنیتی با اسرائیل را پذیرفته‌اند تا قبل از به مزایده گذاشتن مقاومت و غزه قهرمان، خود را از این ننگ پاک کنند.

جوخه‌های ترور رژیم صهیونیستی روز گذشته با نفوذ به غزه تلاش کردند که یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین در این منطقه را بربایند که با ورود نیرو‌های حماس و جهاد به صحنه مجبور به ترور این فرد شدند. در جریان این درگیری یکی از افسران ارشد ارتش اسرائیل با درجه سرهنگی هم از پای درآمد.

عزت الشرق، عضو دفتر سیاسی حماس نیز از نیرو‌های مقاومت «که با اقتدار و هوشیاری نقشه دشمن را به شکست کشاندند»، قدردانی کرد.

«فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس نیز ضمن قدردانی از نیرو‌های مقاومت که جلوی تجاوز اسرائیل را گرفتند، گفت: آنچه مقاومت در شرق خان یونس انجام داد اقدامی قهرمانانه بود. مقاومت مقتدرانه در میدان حضور دارد و دشمن بهای جنایت خود را خواهد پرداخت.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای گفت: نیرو‌های مقاومت و در رأس آن گردان‌های القسام و القدس همچنان در آمادگی کامل به سر می‌برند. شکست عملیات نفوذ اسرائیل نشان دهنده آمادگی مقاومت است.

در این بیانیه آمده است: ادامه تهدیدات دشمن به همبستگی و وحدت و آمادگی بیشتر مقاومت می‌انجامد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار