ادای احترام مسئولان و مردم به جان‌باختگان زلزله کرمانشاه

مسئولین کشوری و استان کرمانشاه، همزمان با سالروز زلزله دلخراش ۲۱ آبان‌ماه سال ۹۶ کرمانشاه، با حضور در مزار جانباختگان روستای «کوییک حسن» از توابع شهرستان «سرپل‌ذهاب» یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشتند.
کد خبر: ۳۱۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ - 12November 2018

ادای احترام مسئولان و مردم نسبت به جانباختگان زلزله کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «علی‌اصغر پیوندی» رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی، امروز (دوشنبه) بر مزار جان‌باختگان زلزله روستای «کوییک حسن» حضور یافتند و با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه، یادشان را گرامی داشته و با خانواده‌های بازماندگان نیز ابراز همدردی کردند.

قرار است رییس جمعیت هلال احمر کشور و استاندار کرمانشاه با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۸ هزار و پانصدمین واحد مسکونی را برای زلزله‌زدگان افتتاح کنند.

حضور در روستای «کوییک» و ستاد «معین» بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران و همچنین افتتاح نمادین واحد‌های مسکونی و ابراز همدردی با بازماندگان زلزله کرمانشاه، از برنامه‌های سفر امروز مقامات کشوری و استانی به سرپل‌ذهاب و دیگر مناطق زلزله زده کرمانشاه در سالگرد این حادثه تلخ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار