بعد از ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید وزیر آموزش و پرورش از دستاوردهای کانون‌های فرهنگی سراسر کشور

وزیر آموزش و پرورش از سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور دیدار کرد.
کد خبر: ۳۱۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ - 12November 2018

بازدید وزیر آموزش وپرورش از دستاوردهای کانون های فرهنگی سراسرکشوربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش‌ و پرورش بعد از ظهر امروز (دوشنبه 21 آبان‌ماه) از سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران بازدید کرد.

وی در این بازدید در غرفه‌های استان‌های حاضر در جشنواره حضور یافت و از فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانش‌آموزان کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور دیدن و با مدیران غرفه‌ها و مسوولان کانون های فرهنگی و تربیتی گفت‌وگو کرد.

سیدمحمد بطحایی در این مراسم اظهار داشت: مهارت‌آموزی راه نجات ما از وضعیت فعلی است. مهارت‌آموزی که به اشتغال‌زایی کمک کند. برای گسترش برنامه‌های مهارت‌آموزی در مدارس باید برنامه‌های میان‌مدت و کوتاه‌مدت داشته باشیم و از این طریق کانون‌های فرهنگی و تربیتی توسعه پیدا می‌کند و تازمانی‌که کانون‌ها در فضای دربسته باشد و ارتباط با مدرسه نباشد، توفیقی نخواهیم داشت.

سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور از یکشنبه 20 آبانماه در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز به کار کرده است و تا چهارشنبه بیست وچهارم ماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها