سردار طهرانی مقدم:

ماجرای شلیک «تیر غیب» در خلیج فارس با حضور رهبر انقلاب/ آب‌های منطقه برای متجاوزان نا امن خواهد شد

برادر شهید طهرانی مقدم گفت: استکبار جهانی و کشور‌های مرتجع منطقه بدانند چنانچه فکر توطئه و تجاوز علیه ایران به سرشان بزند، تمام آب‌های منطقه برایشان نا امن خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ - 12November 2018

آبهای خلیج فارس برای متجاوزان نا امن خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمد طهرانی مقدم» برادر شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران در کنگره بین المللی بر فراز اقتدار که به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم برگزار شد، با ذکر خاطره ای از حضور اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل مادر این شهید سرافراز، اظهار داشت: مقام معظم رهبری اخیرا به جهت عیادت از مادر ما که ناخوش احوال هستند، با دیدن عکس «علی» دیگر برادر شهیدمان عنوان کردند که او را می شناسم.

وی افزود: معظم له فرمودند که سال ۵۹ به همراه شهید چمران بعد از آزادسازی سوسنگرد وارد این شهر شدیم و وقتی شهدای آزادسازی سوسنگرد را آوردند، «علی» را که ۱۷ سالش بود، دیدم.

سردار طهرانی مقدم ادامه داد: ایشان همچنین گفتند که یک ‌روز شهید طهرانی مقدم ما را برد خلیج فارس و در آنجا بود که موشکی از دل دریا شلیک شد؛ موشکی که شهید طهرانی مقدم آن را «تیر غیب» معرفی کرد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و کشورهای مرتجع منطقه بدانند چنانچه فکر توطئه و تجاوز علیه ایران به سرشان بزند، تمام آب‌های منطقه برایشان نا امن خواهد شد به نحوی که آن‌ها به این طرف آب نمی رسند.

سردار طهرانی مقدم گفت: وقتی که موشک های سپاه مقر داعش را در دو مایلی پایگاه آمریکایی‌ها هدف قرار داد، باعث شد آن‌ها دو ناو خود را از خلیج فارس خارج کنند و به دنبال این موضوع، قیمت دلار هم پایین آمد؛ پس اگر کاری با اخلاص انجام شود نتیجه آن چنین موضوعی می شود.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها