دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار کرد.
کد خبر: ۳۱۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ - 13November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، ‌ مسئولنمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ »احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در این دیدار به بیان اهم فعالیت‌ها و اقدامات اداره‌کل در جهت حفظ آثار دفاع مقدس و شهدا و همچنین نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قالب کتاب، آموزشی و هنری پرداخت.

سپس هر یک از مدیران اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان نیز فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه کاری مربوط به خود را ارائه کردند.

در ادامه حجتالاسلام »حسین زحمتکش» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اقدامات صورت گرفته در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان را تحسین کرد و گفت: ما هر چه داریم از دفاع مقدس داریم و برای باقی ماندن نظام و انقلاب اسلامی و متصل شدن به نظام جامع صاحب عصر امام زمان (عج) شود لازمه‌اش این است که ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

وی افزود: در دنیای پرتلاطم امروزی مسائلی ظهور و بروز می‌کند که اگر ارزش‌های دفاع مقدس حفظ و بیان نشود مشکلات جامعه در حوزه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی بیشتر خواهد شد.

زحمتکش در خصوص افزایش تعاملات بین سپاه و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد که در پایان مقرر شد کمیته‌ای با حضور اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس، سپاه، حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد به منظور تایید محتوا آثار منتشره استان در حوزه دفاع مقدس تشکیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها