محمودزاده در گفت‌‌وگو با دفاع پرس:

بودجه درمانی بازنشستگان کم‌درآمد افزایش می‌یابد

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از امضای قرارداد با بیش از 42 هزار مرکز درمانی جهت ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان و افزایش بودجه درمانی این قشر خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 14November 2018

قرارداد با 42 هزار مرکز درمانی جهت ارائه خدمات به بازنشستگان«ابراهیم محمودزاده» مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: این مجموعه از سال ۸۶ با دستور فرمانده معظم کل قوا تشکیل شد و تاکنون فعالیت‌های مختلفی را در حوزه خدمات رسانی انجام داده و اکنون نیازمند ایجاد تغییر و تحول است.

وی با اشاره به ماموریت این سازمان افزود: یکی از ماموریت‌های ما این است که حقوق بازنشستگان را به موقع پرداخت کنیم و بحث درمانی بازنشستگان و شاغلان را به موقع و با کیفیت مناسب انجام دهیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: این سازمان امروز با تعامل و امضای قرارداد با بیش از ۴۲ هزار مرکز پزشکی، شبکه درمانی گسترده‌ای را جهت ارائه خدمات ایجاد کرده است.

محمودزاده ادامه داد: همچنین در حوزه بیمه عمر و حوادث، اقداماتی جهت پشتیبانی از بازنشستگان و شاغلان صورت گرفته و تلاش شده است تا در بخش خدمات بازنشستگی هم فعالیت‌های خدماتی خود را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: یکی از مواردی که برای خانواده‌های معسر و افرادی که توانایی پرداخت هزینه‌های درمانی خود را ندارند در نظر گرفته شده است، تامین اعتبارات بیشتر بوده است به طوری که بودجه حمایتی از این افراد را امسال تا دو برابر افزایش داده‌ایم.

محمودزاده همچنین طرح ارائه بسته معیشتی به خانواده‌های کم درآمد را از دیگر برنامه‌های آتی این سازمان عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، خانواده‌هایی را که حقوق آن‌ها کفایت گذران زندگی را نکند با ارائه بسته‌های پشتیبانی معیشتی مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی گفت: طرح جدید دیگری که به آن پرداخته‌ایم، این است که صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح را به حوزه اقتصادی خودش متکی کنیم؛ بر اساس این طرح درازمدتی که برای دولت تهیه کرده‌ایم، بخش قابل توجهی از پشتیبانی دولت را قرار است که خودمان بر عهده بگیریم و ارائه خدمات به فرد بازنشسته را مطابق نیاز‌های خودش مدیریت کنیم تا فرد بتواند از خدمات بازنشستگی و خدماتی که ما در طول دوره شاغلی برای او در نظر گرفته‌ایم، استفاده کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار