برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع «نشر مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس» در یزد

کرسی آزاداندیشی با موضوع «نشر مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس» در دانشگاه جامع علمی کاربردی جوادالائمه (س) یزد برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ - 13November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، پیرو تاکید رهبر فرزانه در نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به‌همت دانشگاه حضرت جواد الائمه (ع) و اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد، اولین کرسی آزاداندیشی با موضوع «نشر مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس» در سالن اجتماعات دانشگاه حوادالائمه (ع) برگزار شد.

در ابتدا این کرسی، «علی هژبری» از مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی، توضیح کوتاهی در خصوص موضوع و نحوه برگزاری این کرسی و جایگاه دفاع مقدس در فرهنگ انقلاب اسلامی بیان کرد.

کرسی آزاد اندیشی با موضوع «نشر مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس» برگزار شد

در ادامه، ۱۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه به بیان نحوه وقوع جنگ، چرایی و چگونگی و انتقال آثار و ارزش‌های دفاع مقدس پرداختند و نیر کتبی در زمینه جنگ ایران و عراق معرفی کردند.

در پایان جلسه «علیرضا فضلی» از اساتید درس دفاع مقدس دانشگاه، گفت: تفکر جوانان راه حل مشکلات امروز جامعه است، اگر جوانان توان خود را برای پیشرفت کشور بکار گیرند، مشکلات زودتر حل خواهد شد.

وی ادامه داد: اقدام به موقع شهدا، رزمندگان، جانبازان و نسل قبل از شما جوانان، باعث شد تا بتوانیم از جنگ سربلند بیرون بیاییم که اکنون شما این‌گونه به تحصیل بپردازید.

فضلی با اشاره به هدف‌های عراق در حمله به ایران، بیان کرد: قدرت‌نمایی ایران در جنگ باعث عبرت‌گیری دیگر کشور‌های منطقه شد.

کرسی آزاد اندیشی با موضوع «نشر مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس» برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها