رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد:

کنگره آسمانی «عروج» ۶ و ۷ آذرماه در یزد برگزار می‌شود

«دانش میر» گفت: کنگره آسمانی «عروج» ۶ و ۷ آذرماه با هدف بزرگداشت شهدای گمنام و مدافعین حرم در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ - 13November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، «دانش میر» رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، امروز (سه‌شنبه) در نشست هماهنگی کنگره آسمانی «عروج» که با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، با قرائت پیام مقام معظم رهبری (مدظلله‌العالی) در سال ۱۳۸۱ خطاب به دانشجویان یزد، اظهار داشت: این کنگره ۶ و ۷ آذرماه با هدف بزرگداشت شهدای گمنام و مدافعین حرم در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار خواهد شد.

وی با تشکر از سردار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، ادامه داد: با استفاده از پتانسل‌های این اداره‌کل، در کنار شهرداری، شورای شهر، دانشکده معماری و هنر و بنیاد شهید، امیدواریم کنگره‌ای شایسته و در خور شهدا بر پا کنیم.

بهرمندی از قشر خاکستری جامعه در کنگره آسمانی عروج یزد

«معصومه طباطبایی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، نیز طی سخنانی در این نشست، با اشاره به برنامه‌های سال گذشته این کنگره آسمانی «عروج»، اظهار داشت: با قدمتی که دانشگاه آزاد اسلامی یزد در میزبانی از شهدا خصوصا شهدای گمنام و مدافع حرم دارد، توقع برنامه‌های پرمحتوا و با کیفیت را داریم.

وی ادامه داد: با تبلیغات و جنگ نرمی که دشمن به‌طور ویژه در فضای مجازی شروع کرده است، وظیفه سنگین‌تری متوجه مسئول برگزاری این امر خواهد بود.

طباطبائی خواستار استفاده از قشر خاکستری جامعه در این کنگره شد و بیان کرد: از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و افرادی که با ارزش‌های دفاع مقدس بیگانه هستند دعوت کنید و حتی در کار‌های اجرایی هم از آن‌ها بهرمند شوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها