فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع):

کنگره بزرگ شهدای استان ایلام در سال آینده برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: برای نشان دادن از خود‌گذشتگی و عظمت شهیدان، در سال آینده کنگره بزرگ شهدای استان ایلام برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ - 13November 2018

کنگره بزرگ شهدای استان ایلام در سال آینده برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از ایلام، امروز مراسمی با عنوان تجلیل از شهدای پاسدار به همت سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مجتمع لاله شهر ایلام با حضور خانواده های شهدا و جانبازان برگزار شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در این مراسم اظهار داشت: عزت امروز انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور بدون تعارف مدیون خون شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: آنها در دفاع مقدس از بهترین دارایی، یعنی زندگانی خود گذشتند و دشمن را سرجای خود نشاندند. خانواده شهدا نیز نقش برجسته‌ای را در انقلاب و حق بزرگی بر گردن ما و نظام اسلامی دارند.

حسینی خاطرنشان کرد: ذره ذره این خاک عرصه مجاهدت و رشادت‌های شهدا و جانبازان ما است؛ آن افتخار آفرینی‌ها منجر شد تا ما امروز به این کشور افتخار کنیم.

این مسئول با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان ایلام در سال آینده اضافه کرد: برای نشان دادن از خود گذشتگی و عظمت شهیدان، در سال آینده کنگره بزرگ شهدای استان ایلام برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون اقدامات مناسبی در کنگره صورت گرفته است، تلاش شده تا جایی که ممکن است خاطرات، سرگذشت، کتب، مستند و آثار شهدا را جمع آوری کنیم. 

حسینی در پایان ضمن درخواست از خانواده شهدا عنوان کرد: از خانواده شهدا نیز تقاضا‌مندیم اگر آثار و مستنداتی دارند به ما ارجاع دهند تا این کنگره به نحو احسن برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار