مادر شهید «بهروز اسدی احمدوند»:

فرزندم می‌گفت اگر شهید شدم حقوقم را نگیرید

مادر شهید «بهروز اسدی احمدوند» گفت: زمانی که «بهروز» می‌خواست به جبهه برود، به من گفت: «مادر اگر من شهید شدم حقوقم را نگیرید؛ چرا که من دیگر سر کار نمی‌روم و این حقوق بر من حرام است». من گفتم: «پسرم این چه حرفی است که می‌زنی. تو برای خدا و پیغمبر و برای اسلامی می‌جنگی و این پول برای تو حلال است»، اما او اصلاً قبول نمی‌کرد.
کد خبر: ۳۱۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 13November 2018

اگر من شهید شدم حقوقم را نگیریدبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «سیدحسین نازاریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، روز گذشته (دوشنبه) به دیدار خانواده شهیدان «جعفر و بهروز اسدی احمدوند» رفت.

در این دیدار، مادر شهیدان «اسدی احمدوند» که خواهر شهید «محمدحسن عزیزی بیرانوند» نیز هست، اظهار داشت: زمانی که «بهروز» پسرم می‌خواست بار آخر به جبهه برود، به من گفت: «مادر اگر من شهید شدم حقوقم را نگیرید؛ چرا که من دیگر سر کار نمی‌روم و این حقوق بر من حرام است». من گفتم: «پسرم این چه حرفی است که می‌زنی. تو برای خدا و پیغمبر و برای اسلامی می‌جنگی و این پول برای تو حلال است». اما او اصلاً قبول نمی‌کرد و مدام حرف خودش را می‌زد که حقوقم را بعد از من نگیرید.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان نیز خطاب به مادر شهیدان «اسدی احمدوند»، گفت: شما فرزندان خوبی را تربیت کرده‌اید که باعث افتخار شما و همه مردم ایران هستند، جایگاه آنان نزد امام حسین (ع) و عرش اعلی است و امید آن را داریم که ما را شفاعت کنند.

خاطرنشان می‌شود، شهید «بهروز اسدی احمدوند» سوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۴۹ در روستای «پاپی» از توابع شهرستان «خرم‌آباد» به دنیا آمد. پاسدار و فرمانده دسته بود که ششم مردادماه سال ۱۳۷۲ در «بوکان» هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب براثر اصابت گلوله شهید شد.

شهید «جعفر اسدی احمدوند» نیز یکم دی‌ماه سال ۱۳۴۸ در شهرستان «خرم‌آباد» به دنیا آمد. دانش‌آموز دوم متوسطه بود که داوطلبانه از سوی بسیج به جبهه اعزام شد و یکم آذر‌ماه سال ۱۳۶۶ در «ماووت» عراق به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها